Vlastík Fürst VIP

Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.

Vlastík Fürst

Čekám na jedenadvacátý den

Vzpomenete si, kdy jste naposledy počítali dny, protože jste něco očekávali, ale musel ještě uplynout nějaký čas, než se toho dočkáte? Já jsem takhle počítal dny už jako dítě.

20.12.2020 v 9:30 | Karma: 22,91 | Přečteno: 379x | Diskuse| Osobní

Vlastík Fürst

Proč se na mne všichni mračí?

Ráno jsem vyrazil do obchodu, abych stihl nakoupit ještě před osmou, protože mezi osmou a desátou mne tam pustí až za tři roky. Liboval jsem si, že se mi nemlží brýle a pak jsem si toho všimnul.

16.4.2020 v 12:10 | Karma: 35,20 | Přečteno: 1400x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Vychovají Němci nového führera?

Německo se potácí od jednoho extrému ke druhému. Není to tak dávno, co tleskali kancléřce Merkelové, když zvala do Evropy miliony migrantů. Teď mnozí z nich vítají Covid-19 jako řešení důchodového systému.

20.3.2020 v 8:45 | Karma: 42,03 | Přečteno: 2316x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Miluj jako Ježíš, ale myj si ruce jako Pilát Pontský

Včera mne na FB zaujal vtipný obrázek Ježíše Krista s komentářem: „Miluj jako Ježíš, ale myj si ruce jako Pilát Pontský!“

17.3.2020 v 7:50 | Karma: 26,26 | Přečteno: 539x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Zapomeň na vteřiny a možná i na hodiny

V době studií na vysoké škole jsem se často pral s problémem, jak stihnout vše co musím a také to, co chci. S časem vlastně bojuji dodnes. Má tenhle zápas nějaké řešení?

24.11.2017 v 20:50 | Karma: 27,54 | Přečteno: 507x | Diskuse| Osobní

Vlastík Fürst

Cesta do nikam

Čas od času mi v poště přistane nabídka na zbohatnutí. Stačí, když si stanovím správný cíl a půjdu tvrdě za ním. Vydržím-li dost dlouho, tak si jednoho dne splním všechny své sny.

31.10.2017 v 13:20 | Karma: 25,71 | Přečteno: 486x | Diskuse| Osobní

Vlastík Fürst

Strach, který zabíjí

Už jste se někdy skutečně báli? Ne, teď nemyslím na strach vyvolaný hororem nebo tím, že vás někdo pořádně vylekal. Mám na mysli situaci, kdy cítíte, že vám jde o zdraví nebo dokonce život.

22.5.2017 v 15:25 | Karma: 27,60 | Přečteno: 655x | Diskuse| Osobní

Vlastík Fürst

Ještě se hýbu

Také občas podlehnete tlaku reklamy nebo svých přátel? Mně osobně se to stalo před rokem. Mladší kolega se chlubil novinkou na své ruce. Pokud si myslíte, že měl novou kérku, tak jste vedle.

10.4.2017 v 11:05 | Karma: 27,32 | Přečteno: 707x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Hrdinové odcházejí potichu

V tom humbuku, který se strhl kolem neudělení jednoho vyznamenání, zapomínáme, že i kolem nás žijí lidé, kteří nikdy nedostanou žádný řád ani vyznamenání a přesto si zaslouží náš obdiv a naši úctu. Chci připomenout jednoho z nich.

28.10.2016 v 5:51 | Karma: 36,43 | Přečteno: 1109x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Co ulovím, to ulovím

Představte si, že dnes večer přijdete domů. Je už tma, a tak jsou na stole zapálené svíčky osvětlující lákavě nazdobený talíř a na něm vaše oblíbené jídlo. Jeho vůně se nese celým bytem a vám už se sbíhají sliny...

28.11.2014 v 11:15 | Karma: 28,64 | Přečteno: 706x | Diskuse| Brno

Vlastík Fürst

Nemám člověka (2)

"Cos provedl?" Tuto otázku prý čas od času vyslechne mnohý manžel, který jen tak, z ničeho nic, přinese své ženě kytičku. Muž je pak na svou ženu většinou naštvaný, protože on jí chtěl pouze udělat radost.

18.9.2014 v 15:15 | Karma: 29,34 | Přečteno: 663x | Diskuse| Brno

Vlastík Fürst

Nemám člověka

Ještě v dobách totality jsem od mého šéfa často slýchal jeho oblíbenou větu: "Práce by byla, ale lidi nejsou!" Reagoval tak vždy, když někdo potřeboval jeho pomoc, a mu se zrovna nechtělo.

15.9.2014 v 15:15 | Karma: 30,34 | Přečteno: 1071x | Diskuse| Brno

Vlastík Fürst

Dušičky – ideální čas k návštěvě živých

Dnes večer se po roce zase rozzáří všechny hřbitovy v naší zemi. Kalendáře nám připomínají, že dnes je "Památka zesnulých", lidově "Dušičky". V uplynulých dnech byl na hřbitovech nebývalý ruch. Lidé čistili hroby, leštili náhrobky a chystali květinovou výzdobu...

2.11.2012 v 14:11 | Karma: 39,50 | Přečteno: 2641x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Veselý hospic

Mnoho lidí má strach z důchodu. Bojí se, že se budou nudit a nebudou mít co dělat. Neumí si představit, že by od rána do večera seděli u televize a sledovali stupidní seriály a telenovely, nebo by jim zbyla jen hospoda.

24.9.2012 v 14:11 | Karma: 31,82 | Přečteno: 1464x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Na přechodu pro chodce, drtí Tatra důchodce

Osmdesátiletá Josefka táhne z obchodu plnou nákupní tašku. Cestou domů musí i s nákupem vyšlapat pořádný kopec a tak si na tyto "měsíční" nákupy pořídila tašku na kolečkách. Pomalu jde do kopce a v tom za sebou slyší hlasy dvou mladých kluků. Zaraduje se, protože doufá, že jí s nákupem pomohou.

21.9.2011 v 9:45 | Karma: 32,91 | Přečteno: 4690x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Umřít únavou

V poslední době narůstá počet lidí, kteří jsou postiženi tzv. chronickým únavovým syndromem (CFS). A protože jsem se s tímto problémem setkal i u mých přátel, začal jsem přemýšlet, nakolik se může něco podobného stát i mně.

20.7.2011 v 10:32 | Karma: 32,92 | Přečteno: 2155x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Nastavím si budíka a dám si šlofíka

Tuhle větu prohlásila ráno pokladní v obchodě, když se jí kolegyně ptala, co bude dělat o přestávce. Nevím, zda to pak také uskutečnila, ale říkal jsem si, jak je fajn, že je svátek a já dnes díky tomu budík nepotřeboval.

6.7.2011 v 10:32 | Karma: 28,28 | Přečteno: 1586x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Osmdesátiletá skautka

Skauty mám ve své mysli spojené s "foglarovkami", které jsem jako kluk poprvé četl u mého strýce. Měl celou skříň plnou zakázaných knížek. Tehdy jsem snil, že jednou také budu skaut. Ten sen se mi sice nikdy nesplnil, ale Jestřábovy knížky ovlivnily můj další život.

3.6.2011 v 10:12 | Karma: 30,24 | Přečteno: 1269x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Málem umřela s motykou v ruce

Málem umřela s motykou v ruce. Možná si říkáte, že na tom není nic zase tak zvláštního. Asi byste měli pravdu, kdyby dotyčná v té chvíli neměla 103 léta. Teď snad uznáte, že tenhle příběh stojí za zaznamenání.

26.5.2011 v 16:20 | Karma: 32,19 | Přečteno: 2011x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Moje milá uschne

Moje manželka uschne. Včera byl první máj a já jsem ji nepolíbil. Tedy, abych byl přesný, nepolíbil jsem ji pod rozkvetlou třešní a tak má má milá podle lidové pověry velký problém. Uschne, zvadne...

2.5.2011 v 16:41 | Karma: 37,62 | Přečteno: 4100x | Diskuse| Společnost