Vlastík Fürst VIP

Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.

Vlastík Fürst

Dnes ráno jsem potkal černého barona

Ne, nebudu vyprávět o nějakém cikánovi, ale o člověku, který mi dnes v obchodě připomněl, jaké to bylo, když nás naši komunisté vedeni sovětskými soudruhy učili dobrovolně pod nátlakem budovat ráj na zemi.

20.5.2010 v 11:15 | Karma: 30,68 | Přečteno: 1419x | Diskuse| Ostrava

Vlastík Fürst

Přežil svou smrt

“Ten už dlouho nevydrží“, slyšel hlas, který zněl hodně z daleka, “dávám mu tak čtrnáct dnů života.“ Druhý hlas oponoval: “To jsi optimista, já bych se nedivil, kdyby...“ Víc neslyšel, protože se znovu propadl do černé tmy.

17.5.2010 v 11:20 | Karma: 27,64 | Přečteno: 1560x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Moje tchýně nelže!

První vtip o tchýních, který si pamatuji, začíná otázkou: Víš, co to jsou smíšené pocity? Když se ti tchýně zabije ve tvém novém autě!

14.5.2010 v 22:20 | Karma: 27,33 | Přečteno: 1686x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Nemáš desetikorunu?

Stával před Lidlem. Byl ještě celkem mladý a vypadal zdravě. Každý den mi položil stejnou otázku: “Nemáš desetikorunu?“ A já odpovídal: "Mám, ale není pro tebe."

10.5.2010 v 10:15 | Karma: 37,74 | Přečteno: 2503x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Šťastní lidé? Vozíčkářka a slepec!

Umíte si představit, že byste se najednou ocitli na vozíčku nebo se probudili slepí? Jak by se asi změnil váš život? Představujete si tak svou cestu ke štěstí? Já ne, i když...

4.5.2010 v 12:15 | Karma: 25,74 | Přečteno: 1441x | Diskuse| Ostrava

Vlastík Fürst

Pojď! Pivo čeká!

Cestou na Lysou horu jsem na čerstvě napadeném sněhu uviděl nápis: “POJĎ!“ Bylo to kousek před posledním stoupáním. O deset metrů dále byl další nápis: “PIVO ČEKÁ!“

26.4.2010 v 10:15 | Karma: 26,60 | Přečteno: 1425x | Diskuse| Ostrava

Vlastík Fürst

Dokud nás smrt konečně nerozdělí!

“Manželství je jako pevnost. Kdo je venku, chce dovnitř a kdo je uvnitř, chce ven.“ S tímto názorem na manželství se čas od času setkávám, takže ho asi znáte i vy.Je to pravda?

19.4.2010 v 10:15 | Karma: 28,59 | Přečteno: 1673x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Chybí mi palec na pravé ruce

Znáte někoho, kdo přišel o ruku? Máte v rodině člověka, který po obrně ochrnul na jednu polovinu těla? Někdy stačí i daleko menší úraz a váš život je najednou složitější.

11.4.2010 v 18:00 | Karma: 22,64 | Přečteno: 1103x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Važme si svobody Slova

Mnoho lidí v dějinách lidstva i naší země zemřelo pro své názory a hlavně proto, že si je nenechali pro sebe. Jan Hus a další se nechtěli smířit se stavem, který viděli ve společnosti a jejich touha po nápravě je nakonec stála život.

5.4.2010 v 9:15 | Karma: 19,98 | Přečteno: 1106x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Vážím si Papeže

Kdyby něco podobného napsal katolík, považovali bychom to za samozřejmost. Může ale něco podobného prohlásit protestant?

29.3.2010 v 9:15 | Karma: 20,68 | Přečteno: 945x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Vážím si jedné hAdrářky

Ke kontejneru někdo položil úhledně poskládanou hromadu čistého obnošeného oblečení. O chvíli později je oblečení rozházené v okolí kontejneru a vše tak nakonec končí na skládce...Tento obrázek vídávám v našem městě často. A přitom by to oblečení ještě mohlo sloužit dál.

22.3.2010 v 9:15 | Karma: 22,88 | Přečteno: 922x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Vážím si jedné Doktorky na "kožním"

Často slýchám stesky o tom, jak je naše zdravotnictví špatné. Díky svým občasným zdravotním problémům se setkávám s lékaři a mnoha z nich si vážím. Jedné paní doktorky si vážím obzvlášť.

15.3.2010 v 9:15 | Karma: 25,55 | Přečteno: 1208x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Vážím si jednoho Cikána

“Nemám rád rasismus a černochy“, říkávalo se prý v polovině minulého století v USA. U nás jsme to v době mého mládí mírně upravili. Přesto mohu říct, že znám cikány, kterých si vážím.

8.3.2010 v 9:15 | Karma: 26,36 | Přečteno: 1031x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Vážím si zvláštního Podvodníka

Když jsem tak jednou brouzdal po internetu, objevil jsem jednoho velice zajímavého podvodníka. Dověděl jsem se o něm tolik zajímavého, že jsem si ho začal vážit.

1.3.2010 v 9:15 | Karma: 25,23 | Přečteno: 1483x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Vážím si Církve

Pokud se dnes hovoří v médiích o církvi, je to většinou v negativním duchu - boj o majetek, zneužívání dětí atd. Nemůžeme se proto divit, že většinová populace v naší zemi si církve neváží. Nemohou za to novináři. Na vině jsme my, křesťané.

22.2.2010 v 9:15 | Karma: 23,32 | Přečteno: 1276x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Vážím si Zrcadla

Už jste se někdy při pohledu do zrcadla zhrozili? Nebo naopak nekontrolovatelně rozchechtali?Obojí jsem zažil mnohokrát a jednou dokonce obojí současně. S kamarády jsme autem narazili do mohutné třešně. Seděl jsem vedle řidiče ve starém Spartaku, který nebyl vybaven bezpečnostními pásy, takže jsem to odnesl nejvíc. Dodnes mi to připomíná jizva na mém čele.

15.2.2010 v 9:15 | Karma: 19,08 | Přečteno: 863x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Vážím si naivního Boha

“V jakého boha věříš, takovým člověkem se stáváš,“ říkávali ve starém Egyptě. Pod jedním článkem jsem v diskuzi našel následující vzkaz: “Vlastíku, Vlastíku... ...nevím, čím jste si to zasloužil, ale přes očividně naivně psané články Vás mají admini nadmíru oblíbeného (či snad právě proto?) a snad není dne, abyste nebyl na titulce, nebo v 'zaujalo je'...“

12.2.2010 v 9:15 | Karma: 26,95 | Přečteno: 1038x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Vážím si jednoho Žebráka

Jak na vás působí žebrák, který sedí v mrazu na zemi, ukazuje vám pahýl své nohy a vedle klobouku má položenou protézu?Už jste někdy zkoušeli sami žebrat?

10.2.2010 v 9:15 | Karma: 17,67 | Přečteno: 1109x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Vážím si dětské Upřímnosti

“Tatínku, když mi ho nekoupíš, řeknu mamince, že čůráš do umývadla,“ prohlásil prý v pražské tramvaji malý klučina, který chtěl nový počítač.Děti jsou prostě báječné. A jejich upřímnost je někdy odzbrojující. Díky tomu můžeme vzpomínat na různé, dnes při pohledu zpět i veselé příhody.

8.2.2010 v 9:15 | Karma: 20,50 | Přečteno: 966x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Vážím si své Berle - Víry

Chtěli byste chodit o berlích? Tchýně je dostala po operaci kyčelního kloubu. Nejdříve se s nimi naučila chodit. Nebylo to snadné, ale zvládla to, protože toužila po tom, aby co nejdřív mohla "chodit po svých". Po nějaké době ji lékař berle vyměnil za švédskou hůl. Nakonec odložila i tu a zase běhá jako zamlada.

5.2.2010 v 9:15 | Karma: 22,01 | Přečteno: 1212x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Vážím si Souseda

Kamarád mi vyprávěl o sousedech, kteří... Ale to vám snad ani nebudu vyprávět. Takové sousedy máte určitě i vy. Raději vám představím svého souseda, kterého mi budete určitě závidět.

4.2.2010 v 9:15 | Karma: 24,73 | Přečteno: 1127x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Vážím si Rodičů

Před dvěma roky Zdeňkovi, mému kolegovi, během krátké doby zemřeli oba rodiče. Nejdříve máma a pak táta. Často jsem na něho myslel. Jak to prožívá? Mohl bych mu nějak pomoct? Potkali jsme se, když při zařizování pozůstalosti navštívil město, kde bydlím.

3.2.2010 v 9:15 | Karma: 25,93 | Přečteno: 1203x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Vážím si jedné Srandistky

Omlouvám se za ten výraz, ale tak se u nás na Hané říkalo lidem, kteří jedli vtipnou kaši. Lidem, kteří by vás málem dokázali rozesmát a potěšit na vašem vlastním pohřbu.

1.2.2010 v 9:15 | Karma: 19,13 | Přečteno: 987x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Vážím si jednoho Bestselleru - Bible

Bestsellerem se stává kniha, která jde nejlépe na odbyt. Většinou se jedná o nové dílo známého autora, jehož dřívější tituly byly také úspěšné. Někdy ale může být všechno jinak.

29.1.2010 v 9:15 | Karma: 37,05 | Přečteno: 3645x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Vážím si Humoru

Jednou jsem musel vzít svého pětiletého syna na služební jednání. Ve chvíli, kdy jsme vážně diskutovali, do mne najednou šťouchnul prstem a hlasitě šeptal: "Tati, mohu k tomu říct jeden vtípek? Neboj, bude slušný!"

27.1.2010 v 9:15 | Karma: 25,80 | Přečteno: 1195x | Diskuse| Společnost