Vztahy

Vlastík Fürst

Klíč k vánočnímu štěstí

Včera jsme si s naší babičkou, které bude brzo 94, povídali o tom, jaké to bylo, když byla malá. Člověk si najednou uvědomil, kam jsme se za to necelé století posunuli.

24.12.2023 v 13:10 | Karma článku: 23.78 | Přečteno: 526 | Diskuse

Vlastík Fürst

Neměň partnera, raději změň svůj vztah

Právě začíná dvanáctý ročník „Národního týdne manželství“. V čase, kdy nás bombardují reklamy využívající blížícího se „svatého Valentýna“, je to nabídka k tomu, abychom v klidu přemýšleli o rodině a vzájemných vztazích.

12.2.2018 v 9:25 | Karma článku: 31.97 | Přečteno: 667 | Diskuse

Vlastík Fürst

Neplánovaný dárek

Chvíli po poledni jsem seděl u Facebooku a snažil se odpovídat na blahopřání k narozeninám. Za zády jsem měl ledničku, a jak se ozval zvuk kompresoru, vzpomněl jsem si, že mám v mrazáku něco dobrého. A protože samotná vzpomínka nestačí, zvedl jsem se, abych tu myšlenku dokončil.

9.1.2015 v 19:38 | Karma článku: 31.46 | Přečteno: 820 | Diskuse

Vlastík Fürst

Samota nebo přátelství ?

Dnes se budeme naposledy zabývat problematikou komunikace mezi partnery. Kvalitní partnerská komunikace upevňuje vztah k druhému člověku. A tou největší odměnou je přátelský vztah. Ani v manželství totiž není samozřejmostí, že se dva lidé mají rádi.

10.8.2012 v 20:05 | Karma článku: 29.05 | Přečteno: 1522 | Diskuse

Vlastík Fürst

Vyřeší naše problémy čas ?

Můžeme se naučit zvládat konflikty v našem životě? Ty malé i ty větší? Je možné umět zvládat problémy, hádky či hněv? Mnoho lidí se domnívá, že vše spraví čas. Můžeme spoléhat na toto řešení?

27.7.2012 v 20:10 | Karma článku: 29.29 | Přečteno: 1319 | Diskuse

Vlastík Fürst

Mají uši, ale neslyší

Před týdnem jsem tu zveřejnil první část o roli správné komunikce ve veztahu mezi mužem a ženou. (Najdete zde.) Dnes popojdeme v této tematice ještě o kousek dál. Často se setkávám s lidmi, kteří mají zdravé uši, ale přesto neslyší. Ne, nejsou hluší. Jen se jim nechce naslouchat...

20.7.2012 v 20:10 | Karma článku: 27.98 | Přečteno: 1667 | Diskuse

Vlastík Fürst

Mluvíte doma spolu ?

Nevím, co se Vám vybaví, když slyšíte termín komunikace. V době totality jsem nějaký čas pracoval v technických službách, kterým se tehdy říkalo "u popelářů". Nemohu říci, že by mi to vadilo, protože poctivá práce nikoho neušpiní. Náš podnik měl na starosti nejen svoz domovního odpadu, ale i údržbu místních komunikací. Zvláště v zimě s tím bylo dost starostí. Proto se mi, když slyším termín komunikace, vybaví i vzpomínky na tehdejší dobu.

13.7.2012 v 20:10 | Karma článku: 29.89 | Přečteno: 1630 | Diskuse

Vlastík Fürst

Zamilovanost nestačí

Zamilovanost nestačíaneb: Desatero falešných představ o našem manželství (2).................................................................

6.7.2012 v 20:10 | Karma článku: 30.30 | Přečteno: 1535 | Diskuse

Vlastík Fürst

Zamilovanost nestačí

Zamilovanost nestačíaneb: Desatero falešných představ o našem manželství...

29.6.2012 v 20:20 | Karma článku: 31.77 | Přečteno: 2052 | Diskuse

Vlastík Fürst

Než podáš žádost o rozvod...

"Nedokázal mne udělat šťastnou (šťastným)!" Tak často argumentují ti, kdo se rozvádí. Při vstupu do manželství se domnívali, že budou konečně šťastní. Očekávali, že ten druhý naplní všechny jejich představy a když se tak nestalo, přišlo zklamání, které nedokázali unést.

22.6.2012 v 20:15 | Karma článku: 32.72 | Přečteno: 2834 | Diskuse

Vlastík Fürst

Tchyně je trpká, i kdyby z cukru byla.

"Tchyně je trpká, i kdyby z cukru byla." Tohle španělské přísloví jsem nedávno objevil na internetu. Je důkazem geniality lidové moudrosti. Ta dokáže v jedné větě vyjádřit myšlenku, která vydá za deset dílů mexické telenovely.

26.3.2012 v 10:16 | Karma článku: 28.64 | Přečteno: 1419 | Diskuse

Vlastík Fürst

Do žen a do ovoce se nevidí

Dnes mi došla mailem krásná anekdota. A byla nejen krásná, ale i pravdivá. Nedá mi to, abych se s Vámi o ni nepodělil. A švagrovi děkuji, že mi ji poslal.

14.2.2012 v 10:16 | Karma článku: 33.56 | Přečteno: 1885 | Diskuse

Vlastík Fürst

Neubližuj !

Jste hrdí na své děti? Já na své dva syny ano. Tím nechci v žádném případě tvrdit, že by byli dokonalí nebo svatí. Někdy mě dokážou i pěkně vytočit. Přesto jsem rád, že je mám.

30.1.2012 v 9:16 | Karma článku: 28.78 | Přečteno: 1197 | Diskuse

Vlastík Fürst

Třikrát darovaná

Vzpomenete si na něco, co vám v poslední době udělalo velkou radost? Na dárek, který vás obzvlášť potěšil? Včera jsem dostal od tchána a tchyně zvláštní dárek k narozeninám. Možná si ani neuvědomili, jak mne potěšili.

9.1.2012 v 10:16 | Karma článku: 33.79 | Přečteno: 1534 | Diskuse

Vlastík Fürst

Noční toulání městem

Poslední dobou jsme si s manželkou oblíbili noční procházky městem. Někdy na ně vyrážíme v době, kdy normálně chodíme spát. Má to své zvláštní kouzlo.

22.11.2011 v 10:16 | Karma článku: 29.61 | Přečteno: 1177 | Diskuse

Vlastík Fürst

Moje stará nebo miláček?

Ve frontě u pokladny se člověk doví zajímavé věci. Stáli v ní dva studenti nedalekého gymnázia. Jeden pozdravil dívku, která stála ve frontě u jiné pokladny. "Vole, kdo to byl?" ptal se ho ten druhý. "Ty ji neznáš? To je Frantova stará!" Ta "stará" určitě neměla víc jak šestnáct let...

27.10.2011 v 10:16 | Karma článku: 35.14 | Přečteno: 3179 | Diskuse

Vlastík Fürst

Mám dokonalou manželku

Při našem prvním výročí svatby jsme na oběd měli brambory na loupačku. Když to zjistila tchýně, podívala se na svou dceru a spustila: "Děvčico nešťastná, tos mu měla udělat pořádný řízek a k tomu bramborový salát!"

24.10.2011 v 10:16 | Karma článku: 34.35 | Přečteno: 1957 | Diskuse

Vlastík Fürst

Opuštěná

Teď leží sama, opuštěná. Přitom po ní tak toužil. Rozhádal se kvůli ní s tátou i mámou, ale nakonec si ji vyvzdoroval. Nějakou dobu to vypadalo na šťastný a dlouhý vztah. Teď tu leží sama, opuštěná...

19.10.2011 v 10:15 | Karma článku: 31.16 | Přečteno: 1940 | Diskuse

Vlastík Fürst

Dnes jsem viděl 171 kg diamantů

Dnes jsem viděl 171 kg diamantů. Dnes jsem viděl dva nejbohatší Čechy. Maminka a tatínek slavili diamantovou svatbu a já měl tu čest, že jsem na této slavnosti mohl mít krátké zamyšlení. Pokud máte chuť, můžete si ho přečíst.

9.10.2011 v 19:31 | Karma článku: 31.01 | Přečteno: 1480 | Diskuse

Vlastík Fürst

Menší než zrnko máku

Vyrazili jsme s manželkou na krátkou dovolenou. Využili jsme krásné babí léto a vydali se na dva dny do hor. Ubytovali jsme se na malé chatě v Beskydách. Po menší túře jsme si večer lehli venku na karimatky, přikryli se dekou a pozorovali oblohu.

5.10.2011 v 8:50 | Karma článku: 32.88 | Přečteno: 1422 | Diskuse