Vlastík Fürst VIP

Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.

Vlastík Fürst

Mám doma feťáka

Kamarádka Jana se doma pustila do velkého úklidu. Ve skříni, kterou mají v předsíni, našla igelitku, ve které bylo několik injekčních stříkaček a nádobky s nějakou zvláštní tekutinou. "Mám doma feťáka!" napadlo ji.

3.10.2011 v 9:32 | Karma: 31,72 | Přečteno: 2341x | Diskuse| Osobní

Vlastík Fürst

Sestra na pátý pokus

Můj táta chtěl dceru. Moc chtěl. Nakonec se jim s mámou povedla na pátý pokus. Když jsem se oženil, také jsem chtěl dceru. Jenže, když se nám narodil syn a po něm druhý, další pokusy jsme vzdali. Proč?

31.8.2011 v 10:16 | Karma: 30,23 | Přečteno: 1643x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Je lepší se dobře oběsit...

"Je lepší se dobře oběsit, než špatně oženit." Tohle moudro jsem poprvé slyšel od mého dědy, když jsme spolu stavěli jejich nový dům. Babičce se nelíbila kvalita naší práce a tak nám zbourala výsledek našeho celodenního snažení.

24.8.2011 v 13:05 | Karma: 27,94 | Přečteno: 2256x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Dobrý přítel...

Máte svého dobrého přítele? Já jich mám v poslední době nějak podezřele moc. Tedy, alespoň těch, co to o mně tvrdí.

22.8.2011 v 10:35 | Karma: 25,32 | Přečteno: 1295x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Tatínku, že se s maminkou nerozvedeš?

Profesor Jaro Křivohlavý s oblibou říkává, že spolupráce neznamená spolu prát se. Jenže ten den se nám naše manželská spolupráce moc nedařila a tak si toho všimli i naši kluci.

13.7.2011 v 10:37 | Karma: 27,46 | Přečteno: 1802x | Diskuse| Společnost