Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Auto v polepšovně

         Už jste někdy měli auto v pubertě? Já mám poslední týdny pocit, že je to jediné vysvětlení chování mého Oplíka. Adoptoval jsem ho před čtyřmi roky až z Itálie. Měl nějaké mouchy, jaké sedmiletá auta mívají, ale ty se během pár týdnů podařilo vychytat, takže pak jezdil víc jak tři roky bez problémů.

         Jeho pubertální chování začalo loni v létě. Přestěhovali jsme se z Frýdku do Brna a Oplíkovi to brněnské klima nějak nesedlo. Snažil jsem se mu domlouvat, ale nic. Tak jsem ho nakonec nechal v polepšovně a věřil, že jsou tam lepší odborníci.

         Trvalo to skoro dva měsíce, ale Oplík se vrátil domů jako vyměněný. Poslouchal na slovo a vypadalo to na oboustrannou spokojenost. Celou zimu jezdil skvěle. Jenže jak přišlo jaro, zase mu začal docházet dech a moje domluvy ignoroval.

         Znovu jsem ho svěřil odborníkům v polepšovně, ale tentokrát vzdoroval a odmítal poslušnost i tam. Tak jsem se rozhodl, že ho zavezu do menší rodinné polepšovny na Slovácko. Možná mu bude tamní klima lépe vyhovovat a najde společnou řeč s odborníkem, který se mu pokusí domluvit.

         Uvidím, jak to s Oplíkem dopadne. Pokud ani slovácká mise nepomůže, zřejmě se s ním budu muset rozloučit a přenechám ho někomu, kdo se ještě pokusí dát mu poslední šanci. A já asi konečně uvěřím radám kamarádů, že při adopci auta platí: "Čím mladší, tím lepší!"

         Možná se u auta počítají roky jako u pejsků. V tom případě už je můj dvanáctiletý Oplík senior. Na nějaké ty má vrtochy nárok a já bych po něm neměl chtít, aby byl stejně výkonný, jako ve svých nejlepších letech.

Autor: Vlastík Fürst | pátek 1.5.2015 20:15 | karma článku: 31,45 | přečteno: 1165x
  • Další články autora

Vlastík Fürst

Diskuze dospělých

Nedávno jsem v autě poslouchal velice zajímavý rozhovor. Moderátorka si povídala s lékařem, ale překvapivě ne o tělesném zdraví, ale spíše o tom duševním.

21.4.2024 v 12:41 | Karma: 22,92 | Přečteno: 727x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Zvláštní závislost

Už jste někdy o někom řekli, že je feťák nebo notorik? Tak nepěkně nazýváme ty, kdo si vypěstovali závislost na drogách, a to i na té, která zabíjí nejvíce lidí – na alkoholu. Dnes mám ale na mysli jinou závislost.

19.4.2024 v 13:03 | Karma: 19,59 | Přečteno: 520x | Diskuse| Osobní

Vlastík Fürst

Jak Sergej Lavrov odsoudil i V. V. Putina

Krátce před párečním útokem Iránu na Izrael hovořil Hosejn A. Abdollahija, iránský ministr zahraničí, s ruským protějškem, Sergejem Lavrovem o situaci na blízkém východě. Jinými slovy - Rusko Iránu jeho útok na Izrael schválilo.

15.4.2024 v 8:20 | Karma: 37,41 | Přečteno: 3893x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Propastný rozdíl mezi ANO a KDU-ČSL

Pokud se podíváme na volební preference ANO a KDU-ČSL, je rozdíl propastný. Podíváme-li se pozorně na úroveň demokracie uvnitř obou politických uskupení, je propast ještě hlubší.

12.4.2024 v 9:10 | Karma: 40,37 | Přečteno: 6780x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Dnes by se to fotilo

To tak jedete po ránu žlutým vláčkem do Prahy, podřimujete, možná se vám i něco zdá. Pak něco přeruší vaše snění, podíváte se z okna a vidíte něco nádherného.

11.4.2024 v 9:00 | Karma: 17,67 | Přečteno: 479x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Ženu soudí za sex se psem i zneužívání syna a vnuka. Byla to terapie, hájí se

15. dubna 2024  12:28,  aktualizováno  13:33

U Krajského soudu v Ústí nad Labem začalo projednávání případu dlouhodobého sexuálního zneužívání,...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Europoslanci prodloužili volný obchod s Ukrajinou, unijní farmáře více ochrání

23. dubna 2024  13:03,  aktualizováno  13:29

Europoslanci schválili prodloužení volného obchodu s Ukrajinou, ovšem s kroky k vyšší ochraně...

Ředitelem Vojenského zpravodajství by mohl být Bartovský, nahradí Berouna

23. dubna 2024  13:28

Novým ředitelem Vojenského zpravodajství (VZ) by mohl být Petr Bartovský. Kandidáta dnes na...

Protesty za Gazu zachvacují americké univerzity, policie masivně zatýká

23. dubna 2024  13:27

Kolumbijská univerzita v pondělí kvůli demonstracím zavedla distanční výuku a na nedalekých...

Pokus o atentát na Pellegriniho, „psala“ ČTK. Do agentury se nabourali hackeři

23. dubna 2024  13:22

Neznámý útočník umístil na zpravodajský web České tiskové kanceláře (ČTK) České noviny dvě lživé...

  • Počet článků 3332
  • Celková karma 30,93
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.