Bůh se mne dotkl

"Co když není žádný Bůh a tím pádem ani žádné Boží království a věčný život?" Tato otázka mne napadla vícekrát. Když se to stalo poprvé, tak se v mé hlavě najednou objevil chaos, zmatek a strach.

            "Co s tím?" ptal jsem se sám sebe a nenacházel žádnou uspokojivou odpověď. Běžely roky a tato vtíravá otázka se čas od času vracela. Dodnes nemám žádný hmatatelný důkaz Boží existence, kterým bych vás mohl ohromit. I dnes jsem stále odkázán jen na víru, že Bible nelže.

            Přesto mi už tato otázka nenahání strach a mé nitro kvůli ní neplní zmatek ani pocit zmaru. Zažil jsem totiž spoustu nepopsatelných okamžiků, když jsem Boha bytostně vnímal. Díky ním věřím, že se už brzy naplní poslední Ježíšova slova v knize Zjevení: Ten, od něhož je to svědectví, praví: "Ano, přijdu brzo." (Zjevení 22,20)

            Mnoho lidí říká, že vnímá Boží přítomnost v životě hlavně tehdy, když jsou zdraví, vše se jim daří a mají vše potřebné. Já mám pocit, že Ježíšovu přítomnost nejvíc vnímám právě tehdy, když je to naopak.

            Asi nejsilněji jsem dotek Boží přítomnosti cítil v době, kdy mi zemřel můj bratr a rodina si přála, abych kázal na jeho pohřbu. Zvládl jsem to i díky tomu, že jsem cítil Boha, který byl celou dobu se mnou a dával mi svou sílu.

            Bůh je připraven projevit svou přítomnost i ve tvém životě. Stojíš o to? Tak mu to řekni.

Pane Ježíši, nemohu se dočkat, až se tvé "brzy" konečně vyplní. Nebudou mne už trápit pochybnosti a budu pořád s Tebou.

Článek je součástí mozaiky, kterou postupně vytvoří 366 dílů série s názvem "Na počátku všeho bylo Slovo". Najdete je v rubrice se shodným názvem.

Minulý díl: Přidávat se nevyplácí

Autor: Vlastík Fürst | čtvrtek 29.12.2016 6:10 | karma článku: 29,53 | přečteno: 454x
  • Další články autora

Vlastík Fürst

Diskuze dospělých

21.4.2024 v 12:41 | Karma: 22,44

Vlastík Fürst

Zvláštní závislost

19.4.2024 v 13:03 | Karma: 19,59

Vlastík Fürst

Dnes by se to fotilo

11.4.2024 v 9:00 | Karma: 17,67

Vlastík Fürst

Už jsem se naplakala dost

5.4.2024 v 17:15 | Karma: 29,76

Vlastík Fürst

Opravdu na věčné časy?

31.3.2024 v 9:50 | Karma: 25,84

Vlastík Fürst

Dě-da nebo dědek plesnivý

16.3.2024 v 8:30 | Karma: 27,32

Vlastík Fürst

Uliční a kádrovací výbory

10.3.2024 v 10:10 | Karma: 27,81

Vlastík Fürst

S Ním jsem silný

8.3.2024 v 19:10 | Karma: 13,04
  • Počet článků 3332
  • Celková karma 30,91
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.