Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jarinka

11. 4. 2010 18:14
Moc pěkné povídání.

Vidíte, taková maličkost, a jak vám dovede znepříjemnit život. A teď si představte, když tak rád chodíte do přírody jako já, že si dvojitě zlomíte kotník a zrovna v měsících, kdy je na horách nejkrásněji (podzim) musíte jen ležet doma se sádrou. To se přihodilo mně, ale naštěstí už jsem téměř půl roku fit.

V době úrazu má člověk aspoň čas nad sebou přemýšlet. Došla jsem k závěru, že nemoc či úraz má smysl, napoví člověku, že má něco ve svém životě změnit. Zpomalit, zlepšit chování, každý už musí vědět.

Přeji vám krásné počasí do vašich milovaných Beskyd.

0 0
možnosti
B

Bobrufka

11. 4. 2010 18:06
Ano, bohužel zdraví si nevážíme, dokud

ho máme. Ale to je asi normální. Pořád říkám ( když vidím nemožné disciplíny v televizi), že lidé pořád nevědí, jak si co nejlépe rozbít, víte co :-). A pořád to pokoušejí. :-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 3331
  • Celková karma 30,83
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.