Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

marka40

22. 4. 2010 7:02
...

:-)R^

0 0
možnosti
B

Bobrufka

21. 4. 2010 11:42
Já zase říkám, že se nás ta příroda

nějak musí zbavit ( protože jí škodíme), a proto až bude objeven lék na rakovinu a Aids, tak lidstvo stihne další zákeřná nemoc. Prostě si to ta příroda(Bůh?) reguluje.

0 0
možnosti
AA

Saša

21. 4. 2010 12:42
Máte to nějaké spletené.

Jediným smyslem existence vesmíru jsou lidé. Pro nás byl stvořen, nám byl věnován. Je náš a je jen na nás, jak ho použijeme.

0 0
možnosti
JM

Edmund Černá Zmije

21. 4. 2010 11:03
Newton mi připomněl Paroubka

"Jen politicky stupidní člověk nevolí ČSSD".  ;-D

-

Kdepak, to, co jednomu připadá evidentní, může na jiného působit zcela opačně. Generalizování vlastního pohledu na svět jako jediného správného - to je cesta k zaslepenosti. Bez důkazů se jedná jen o spekulace. O tom, zda byl vesmír stvořen, ve skutečnosti nic nevíme.

-

Mně se zdá, že pokud někdo před miliardami let stvořil svět (a stáří světa je věděcky odhadnutelné), pak to nebyl tentýž, kdo měl za 7 dní udělat podobný kousek práce. Nejspíš to nebyl tentýž, který utopil všechny lidi kromě pár oblíbenců jako myši. A nejspíš to nebyl ten, kdo papežům po dvě tisíciletí říká, co mají dělat.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3333
  • Celková karma 30,54
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.