Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lobo - obchodník s mozky

18. 12. 2010 17:22
Píchnutý kolo

Něco podobnýho se mi stalo loni v Maktesh Ramon. Akorát to nebylo tak dramatický, ucházelo to postupně. Ale o 30km dál se to domrvilo definitivně.

Boha jsem v tom nehledal, spíš to vidím na kousek roztavenýho asfaltu:-P

0 0
možnosti

honzabar

11. 5. 2010 13:38
Boží zákon

Ti kdo věříte v Boha, podívejte se na jeho pravý zákon, ne ten v katechizmu. A jím se v životě řiďte.

http://www.online.bible21.cz/bible.php?kniha=exodus#20

1)Neměj žádné bohy kromě mne.

2)Nevytvářej si modly v podobě čehokoli nahoře na nebi, dole na zemi nebo ve vodách pod zemí. Neklaň se jim a nesluž jim, neboť já Hospodin, tvůj Bůh, jsem Bůh žárlivě milující. Trestám nepravost otců na synech do třetího i čtvrtého pokolení těch, kdo mě nenávidí, a prokazuji milosrdenství tisícům pokolení těch, kdo mě milují a zachovávají má přikázání.

3)Neužívej jméno Hospodina, svého Boha, nadarmo, neboť toho, kdo by užil jeho jména nadarmo, Hospodin neponechá bez trestu.

0 0
možnosti

honzabar

11. 5. 2010 13:38
Re: Boží zákon

4)Pamatuj na sobotní den, aby ti byl svatý. Šest dní budeš pracovat a dělat všechnu svou práci, ale sedmý den je dnem odpočinku, zasvěceným Hospodinu, tvému Bohu. Nebudeš dělat žádnou práci – ty, tvůj syn ani tvá dcera, tvůj otrok ani tvá děvečka, tvé dobytče ani přistěhovalec ve tvých branách. V šesti dnech totiž Hospodin učinil nebe i zemi, moře a všechno, co je v nich, ale sedmého dne odpočinul. Proto Hospodin požehnal sobotní den a posvětil jej.

5)Cti svého otce i matku, ať jsi dlouho živ na zemi, kterou ti dává Hospodin, tvůj Bůh.

6)Nezabíjej. 7)Necizolož.  8)Nekraď.

9)Nelži o svém bližním.

10)Nezáviď svému bližnímu jeho dům. Nezáviď svému bližnímu jeho manželku, jeho otroka, jeho děvečku, jeho býka ani osla – nezáviď svému bližnímu vůbec nic.“

0 0
možnosti

miva2

11. 5. 2010 13:26
Osobní zkušenost

Jo, jo, je to tak, tak to funguje. Miluji takové chvíle. Je to taky potvrzení toho, že člověk koná správně.

0 0
možnosti

honzabar

11. 5. 2010 13:11
Hmotný důkaz, že bůj je.

Podívejte se na biblické archeologické vykopávky, které nám potvrzují pravost bible. Pokud je bible pravá je i Bůh. http://www.b-a-n.cz/

0 0
možnosti

lubanek

11. 5. 2010 11:45
Paradox ale pravda.

Moje sestra jela 180km. do shromáždění s novým autem Audi. Po shromáždění auto nechtělo nastartovat. Jelikož v záruce, tak zavolali mechanika a ten jí řekl,že je potřeba vyměnit benzínovou pumpu, a to až v pondělí kdy otevřou. K celé smutné přišel pastor a zeptal se jí o co jde. Po vysvětlení řekl: položme na auto ruku a budeme prosit o milost. Po modlitbě auto nastartovalo, i po zastavení cestou domů pro benzín. Po vysvětlení manželovi, proč přijela domů tak dlouho, se jí vysmál a nevěřil jí to. Hned ráno přišel k autu a zkoušel ho nastartovat ale nic. Tu pumpu museli vyměnit. Ano Bůh vyslíchá modlitby. K upřímnému upřímě se má.R^

0 0
možnosti

Toicem

11. 5. 2010 11:07
Dobrý článek, díky

0 0
možnosti

micnad

11. 5. 2010 10:54
To nic není.

To já jsem četl o chlápkovi, co sedmdesát let nejedl ani nepil!8-o

0 0
možnosti

micnad

11. 5. 2010 10:53
To nic není.

0 0
možnosti

Saša

11. 5. 2010 10:49
Pěkný příběh.

Každý má osobní zkušenosti s Bohem, avšak ne každý si dovede přiznat, že tomu tak je.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3331
  • Celková karma 30,88
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.