Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

Bobrufka

7. 7. 2010 9:48
Vidíte,

a já čekala, že proti stresu je nejúčinnější motlitba a rozjímání. :-) V dnešním způsobu života není mnoho těch, co v neděli odpočívají.

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

3. 7. 2010 21:35
Tak nějak jsem vnitřně...

....přesvědčený, že odpočinek je sice fajn...ale stres neřeší;-)

0 0
možnosti
VF

vaťák

5. 7. 2010 9:20
Re: Tak nějak jsem vnitřně...

Mnoho stresů má svůj původ v přepracování, v únavě a nervozitě, když se nedokážeme na pár hodin zastavit a vypnout všechny "všední starosti".

Genialita rad ve Starém zákoně je i v tom, že se zabývají prevencí. Je lépe se do stresu vůbec nedostat, než ho pak složitě řešit.

0 0
možnosti
JS

Jenda41

3. 7. 2010 15:51
Vyborny clanek

dekuji. Dobra analysa textu i aplikace na nas zivot. Pan Buh to s nami mysli dobre a kdyby nebylo naseho egoismu, ze cheme mit porad vic, byli bychom mnohem zdravejsi a zilo by se nam lepe. Pozdrav. J.SR^.

0 0
možnosti
FV

fouly

3. 7. 2010 15:24
Stres.

Prokristapána,co je to za blábol?Kdo myslíš že to dokáže číst a ještě k tomu to vedro!

0 0
možnosti
  • Počet článků 3331
  • Celková karma 30,92
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.