Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

marka40

24. 7. 2010 18:20
Nádherné....

já už jsem si také nemyslela, že je možné dostat prezidentskou milost bez protekce. Takže je to pro mne moc milé překvapení. :-)

0 0
možnosti

belansky

24. 7. 2010 12:05
Díky. Jeden normální bloger s příběhem ze života,

ne z rukávu. Taky jsem dostal milost. Mamka se mnou otěhotněla skoro na stará kolena, doktoři říkali- paní, vyškrábneme TO a je po problému. mamka řekla- co su Pámbu, abych takovou věc mohla rozhodnout? Nee. Co se má stat, a´t se aj stane. Bylo to o fous, ke konci krvácela, vojáky na odběry krve  vozily náklaďákem, ale přežili jsme oba. Ona, i TO. Tedy já. Dožila se v klidu a mezi svýma osmdesátky. Žádná eldéenka, bílá plachta a tak. A mně bude letos šestapadesát. Proč tady vykecávám na ni a na sebe takové VJECY? Naučilo mě to DÁVAT MILOST. Odpouštět. Je to těžké, ale odpustil jsem i těm doktorům, co mi říkali TO.

0 0
možnosti

vaťák

24. 7. 2010 12:47
Re: Díky. Jeden normální bloger s příběhem ze života,

Z toho, co píšete, je patrné, že jste díky "obdržené milosti" pochopil spoustu dalších darů. A maminka mohla prožít důstojný závěr života. Tak ať Vám Bůh žehná i v další etapě Vašeho života.

0 0
možnosti

ladyevil_cz

23. 7. 2010 9:51
Hezky napsáno :)

Jinak já osobně...o milostech nediskutuji...ani o prezidentských, ani o jiných...bo se jedná o...milost;-)R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS