Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

marka40

26. 7. 2010 10:38
Jako vždy

moc pěkné. Nejhorší ale je, že teď, když už jsou děti dospělé, tak si často říkám, jestli jsem je vychovávala správně, jestli jsem někdy neudělala chybu, jestli jsem někdy nebyla moc přísná, nebo naopak moc benevolentní. Ach jo, nikdy se nedoberu konce. Manžela něco takového nikdy ani nenapadne. Ale děcka vypadají spokojeně, tak snad to šlo.....

0 0
možnosti
G

Gmur

25. 7. 2010 17:53
ne vazne...

Proc jste tam dal pani Cejkovou?

Chce te proti ni stvat?

0 0
možnosti
VF

vaťák

25. 7. 2010 18:16
Re: ne vazne...

Díky za upozornění. Nenapadlo mne, že by to tak někdo mohl brát.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3333
  • Celková karma 30,57
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.