Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
F

Fanýs

8. 8. 2010 0:42
biblický příklad

Beru si příklad z váženého předka Ježíše Krista,  krále Davida, jen manžela milenky neposílám na smrt.

0 0
možnosti
VF

vaťák

8. 8. 2010 7:15
Re: biblický příklad

Pokud chcete řešit stejné problémy "v rodině" jako on, prosím. :-P

Jedna věc jsou ideály, které Bible ukazuje a druhá věc, jak se je daří naplňovat. V tom se mi Bible líbí, že popisuje pravdivě příběhy lidí. A to i těch, kteří jsou národními hrdiny. Bez toho, že by přikrývala jejich chyby a omyly. A je na nás, zda budeme jejich chyby opakovat, nebo se z nich poučíme.

0 0
možnosti
B

benbell

7. 8. 2010 18:03
Štěstí v cizím pelíšku...

Cizí pelíšky mají svoje neodolatelné kouzlo, bez kterého by byl život příliš jednotvárný a málo akční... Jen je nutné u toho alespoň trochu myslet i hlavou, aby se z kouzelného pelíšku nestala doživotní manželská past a následně z původně něžné půvabné víly ostražitá stíhačka, která si toho svého dokáže uhlídat...!!!

0 0
možnosti
JN

Duke_Nukem

7. 8. 2010 9:38
jj,

taky mam rad svickovou.Mam ji dokonce uz 20 let kazdy den a stale mi chutna..:-P

0 0
možnosti
MV

marka40

7. 8. 2010 20:55
Re: jj,

a neí mezi svíčkovou a člověkem  rozdíl?:-P

0 0
možnosti
PK

Paeris Kiran

7. 8. 2010 9:35
...

Mám výsledky zcela opačné;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 3331
  • Celková karma 30,97
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.