Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Fanýs

14. 8. 2010 11:04
nějak mi to nehraje

„Podívej se kolem sebe. Většina národů podniká války, aby při nich kradla a žila z práce jiných. Ty to nebudeš potřebovat. ..." Jak to jde dohromady s tímto: "Nyní

zabijte z dětí všechny mužského pohlaví i každou ženu, která

poznala muže a obcovala s ním. Všechny děti ženského pohlaví a

ženy, jež nepoznaly muže a neobcovaly s ním, nechte naživu pro

sebe"

0 0
možnosti

vaťák

14. 8. 2010 13:10
Re: nějak mi to nehraje

Zkuste si to vše přečíst v trochu větším kontextu s dobou a podmínkami v té době a s tím, k čemu Bůh postupně Izrael vedl.

0 0
možnosti

petrph

14. 8. 2010 11:02
je zvláštní že v Novém zákoně je to naopak

Jeho pán mu odpověděl: `Služebníku špatný a líný, věděl jsi, že žnu, kde jsem nezasel, a sbírám, kde jsem nerozsypal. Měl jsi tedy dát mé peníze peněžníkům, abych přišel a to, co mi patří, si vybral s úrokem. Vezměte mu tu hřivnu a dejte tomu, který má deset hřiven! Neboť každému, kdo má, bude dáno a přidáno; kdo nemá, tomu bude odňato i to, co má. A toho neužitečného služebníka uvrhněte ven do temnot; tam bude pláč a skřípění zubů.´

Matouš 25,26-30

0 0
možnosti

kuča

14. 8. 2010 10:37
Pěkně napsáno...........

:-) Článek se mi moc líbí. Náš současný svět, a naše posametová doba se zvrhla v džugli, kde přestávají platit všechna pravidla! Za peníze se dá skutečně koupit všechno- i spravedlnost. Díky za pěkný článek! ;-)

0 0
možnosti

kaktusak

14. 8. 2010 9:43
Ano, a okradení mají právo vzít si zpět to,

o co byli okradeni. K tomu jednou dojde...

0 0
možnosti

Rizo2

14. 8. 2010 9:30
kecy

to s temi nestastnymi bohatymi a stastnymi chudymi vericimi je jenom kec, stastni a nestastni mohou byt vsichni, neni o tom nikde zadna statistika a pokud jde o nestesti, jakepak je asi nestesti bohateho, ktery s nejakymi problemy navstevuje psychologa a chudeho, ktery se modli ve sve chatrci a umiraji mu deti hladem

0 0
možnosti
  • Počet článků 3333
  • Celková karma 30,54
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.