Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vladimir.t.gottwald

8. 9. 2010 22:54
I jo!

R^

0 0
možnosti

CasVyprsel

8. 9. 2010 13:56
Fajn příběh

Zrovna si říkám, když v poslední době nemám chuť dělat to co dělám už deset let (vývoj softwaru), jestli by nebyla lepší zkusit něco jiného, třeba jít do hardwaru (elektroniky) nebo dokonce do řemesla. Se svým vzděláním i praxí mohu dělat cokoliv co jen trochu zavání technikou, elektronikou nebo informatikou.Začínám mít pocit stagnace a docela by se mě změna hodila.

0 0
možnosti

Hroznej_puberťák

8. 9. 2010 14:04
Re: Fajn příběh

Stejný pocit už mám dlouho, jenže jsem na změnu příliš pohodlný, tak čekám, až mě něco k té změně dotlačí samo...

0 0
možnosti

Hroznej_puberťák

8. 9. 2010 13:27
Ale to vzdělání se stejně hodí

... i když člověk opravuje ty kotle...

Vždycky je lepší varianta - sedím v kanclu a živím se hlavou, ale když na to přijde, můžu jít klidně ven a uživím se i rukama - než varianta živím se rukama, ale nic jiného dělat nemůžu.

0 0
možnosti

vaťák

8. 9. 2010 13:51
Re: Ale to vzdělání se stejně hodí

V jednom z předchozím článků jsem vzpomínal na radu mého táta, který říkal: "Uč se. Kopat krompáčem můžeš vždy!"

0 0
možnosti

ladyevil_cz

8. 9. 2010 12:58
:)

DTTOR^;-D

0 0
možnosti

vver440-nevinná oběť cenzury

8. 9. 2010 12:21
karma

R^R^R^R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 3333
  • Celková karma 30,54
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.