Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

Anup1

20. 9. 2010 14:31
Pane pastore,

nesledovala jsem vaše kázání dříve,proto se Vás chci zeptat,zda jste se někde někdy z NZ věnoval výkladu pasáže:Matouš 24;3-14.Z toho specielně toto. "...A tato dobrá zpráva o království se bude kázat po celé obydlené zemi na svědectví všem národům,a potom přijde konec..." Zmiňuje se i Petr(1) 1;5,že je připravena záchrana,která bude zjevena v posledním časovém období.I Pavel na plnost čeká.

Ptám se všude vykladačů Bible,tedy teď i Vás,kdo myslíte,že tu dobrou zprávu má kázat?Nemyslím si,že by Ježíš nesplnil to,co slíbil,když odcházel,že se dovíme Pravdu veškerou ! Z těchto odkazů totiž jasně vyplývá,že Bible zůstala otevřená,že tedy apoštolové nemohli říci všechno.

Nedostala jsem dosud nikde logickou odpověď,většinou mi však nebylo odpovězeno vůbec.

Zjistila jsem,že mnohým závažným pasážím NZ není církvemi věnována pozornost...

0 0
možnosti
VF

vaťák

20. 9. 2010 22:08
Re: Pane pastore,

Omlouvám se, že odpovídám až dnes, ale až nyní jsem si všiml Vašeho příspěvku do diskuze.

Odpověď na Vaši otázku je trochu obsáhlejší. Můžete se mi ozvat na mail (vlfurst@volny.cz)? Pak Vám ji pošlu.

Přeji klidnou a pokojnou noc i Boží požehnání.

0 0
možnosti

enrique

19. 9. 2010 19:08
Přirovnání

církev se rovná mor...jakákoli

0 0
možnosti
F

Faustino

18. 9. 2010 19:54
Exodus 20,2:

Desatero z Exodu (20,2):

"Já jsem Hospodin, tvůj Bůh; já jsem tě vyvedl z egyptské země, z domu otroctví."

Kolik z vás bylo vyvedeno z egyptské země? Nebo kteří vaši předci to byli?

0 0
možnosti

aji

18. 9. 2010 18:28
Hezké

To desatero je moc hezky přepsané. Jen si nejsem jistá tím se zabitím, myslím si, že i křesťan se může dostat do situace, kdy musí bránit svůj žiovt.

0 0
možnosti
VF

vaťák

18. 9. 2010 19:33
Re: Hezké

Ano, i Židé museli ve válkách bránit svou zemi. Proto jsem na závěr psal, že v plnosti se vše naplní až v Božím království.

0 0
možnosti
E

experience

18. 9. 2010 18:26
Chci do pekla.

Styděl bych se být v nebi, kterému vládne taková zrůda, jako ten váš bůh.

0 0
možnosti
VF

vaťák

18. 9. 2010 19:32
Re: Chci do pekla.

Nebojte, Bůh do nebe nikoho násilím tahat nebude.

0 0
možnosti
B

bijec_vsech_tupcu

18. 9. 2010 18:06
neberte to

osobne nebo ve zlem. Ja jsem presvedcen, ze vse co chtel Hospodin rict, rekl v Zakone. Nic dalsiho nebylo treba,.....

0 0
možnosti

racek007

18. 9. 2010 17:57
je dobře že se najde někdo,

kdo je schopen to tak dobře napsat.Nejhorší je dnešní odcizení člověka od boha, nepochopení písma jako takového i nesmysly jako celibát vedoucí k úchylnostem.dobrá práceR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 3333
  • Celková karma 30,53
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.