Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lady Humussprey

15. 12. 2010 18:35
Pokusím se navést klasickou situaci, kdy milovaný

rodič se v očích dítěte stane podvodník a zbabělec. Píši o své bývalém kolegovi a v mých očích jsem ho viděla stejně, jako jeho syn. Těžko vidět do situace, kdy jeho syna ve škole učitel zmlátil a když mu zchladla hlava, hledal alibi a tak synovi napsal do žákovky, že poškodil nově vymalovanou stěnu. Otec nic nevyšetřoval a učiteli odepsal, "Pane učiteli, máte volnou ruku, řezat, řezat a řezat."

0 0
možnosti

Bobrufka

15. 12. 2010 9:06
Jak často zklameme svoje děti, aniž bychom to měli

v úmyslu. Škoda, že rodiče nepoznali, po čem synek tak touží. Myslím, že by změnili plány :-)

0 0
možnosti

vaťák

15. 12. 2010 9:12
Re: Jak často zklameme svoje děti, aniž bychom to měli

Někdy jsme příliš zahleděni do svých představ a plánů a zapomínáme, že i naše děti mají svá přání a sny. 

0 0
možnosti

marka40

15. 12. 2010 7:02
Pobyt u babičky

jako trest 8-o?

To mi přijde zvláštní. Tříleté děti babičky milují. Pokud byl pro něj pobyt u babičky trestem, pak to asi nebyla babička, ale pěkná ježibaba.

0 0
možnosti

čarovná rybí kostička

15. 12. 2010 8:12
Re: Pobyt u babičky

Nemyslím, že by babička musela být Ježibaba.:-) Děti v tomhle věku prožívají svá zklamání a smutky velmi intenzivně a nelibost přenesou na osobu, která jim zůstala k dispozici. Moje 2,5 vnučka, která se mi vrhá do náruče se slovy: "bábo, mě se po tobě moc stýskalo, víš - nebo babi, já tě miluju" a přitom mě tiskne div mě neumačká, při zklamání v pláči použije argument "já tě nemám ráda" . V náručí, po větě, "ale já tě mám moc ráda" je za chvíli po smutku.

0 0
možnosti

dolch

14. 12. 2010 23:30
Jo kopálisti

to je taky zvláštní sorta :-)

0 0
možnosti

marlow

14. 12. 2010 23:16
Smutne

Jak casto mam pocit ze by se nekteri rodice meli ucit od svych deti a ne naopak :-(

0 0
možnosti

čarovná rybí kostička

14. 12. 2010 20:20
Citlivé

a pravdivé.

0 0
možnosti

vaťák

14. 12. 2010 21:04
Re: Citlivé

Děkuji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3330
  • Celková karma 31,26
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.