Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Roger.Wilco

21. 12. 2010 14:07
.

Uffff... život píše romány Doslova a do písmene. Paní Evě přeji hodně sil do života a Vám dávám obvyklou karmu.R^

0 0
možnosti

vaťák

21. 12. 2010 17:42
Re: .

A já Vám jako obvykle děkuji.

0 0
možnosti

Bobrufka

21. 12. 2010 9:40
Evě přeji mnoho štěstí, aby se její život zlepšil

po všech stránkách, a Vám samozřejmě karmu a veliký dík za všechny :-)

0 0
možnosti

vaťák

21. 12. 2010 9:59
Re: Evě přeji mnoho štěstí, aby se její život zlepšil

Díky a pěkný den.

0 0
možnosti

marka40

21. 12. 2010 6:51
Velice

silný příběh. Až se mi tají dech.

0 0
možnosti

vaťák

21. 12. 2010 6:57
Re: Velice

A to je jen zkratkovitý popis. Mám podobný pocit, jako Vy.

Když jsem si s Evou psal, čím dál víc jsem ji obdivoval.

Přál bych jí, aby mohla prožít chvíli, kdy si i s mladším synem padnou do náruče.

Ale i kdyby ne, tak věřím, že ještě mnoha lidem podá svou pomocnou ruku, tak jako to dělala její máma.

0 0
možnosti

honzahoff

20. 12. 2010 23:25
Karma!

Ano, docela zajímavé. Také znám řadu komunistů, kteří nejsou zlí lidé. To vyprávění je takové duchařské, ale na blogu pna Fürsta je pro mě celkem důvěryhodné. Paní Evě přeji, aby se jí život obrátil k lepšímu.

Ty obavy ze smůlonositelnosti jména Eva se ovšem tímto článkem zase trochu potvrdily. Docela mi to vrtá hlavou...

0 0
možnosti

vaťák

21. 12. 2010 6:53
Re: Karma!

Jestli to s tou Evou není jako s tím pátkem 13. a s černou kočkou, atd... Když Vás nikdo neupozorní, že je zrovna ten inkriminovaný den, tak ho prožijete v pohodě. Ale když hned po ránu slyšíte v rádiu nějakého moderátora který...

Znám Evy, které prožívají spokojený život a nemám pocit, že by se jim vedlo hůř než Maruškám, Janám...

Kdysi jsem slyšel, že to "prokletí" Evy má svůj původ v příběhu o vyhnání z ráje.  Problém je v tom, že se tehdy naše pramáti ještě nejmenovala Eva. V té chvíli spolu se svým mužem měli společné jméno Adam - člověk. Teprve později začal mít muž pocit, že jméno Adam patří jen jemu a tak dal ženě jméno Eva.

Pravda ale je, že lidé ve starověku přisuzovali jménu daleko větší význam, než mu přisuzujeme my.

Všem Evám přeji, aby měli nejen dnes, a každý další den pohodu a štěstí. A když to někdy tak nebude, tak si řekněte: "Bude líp!"

0 0
možnosti

honzahoff

20. 12. 2010 23:12
Eva - jméno, které nosí smůlu

Ještě jsem článek nečetl, ale napadá mě, že vlastně všechny Evy, které znám, si prošly v životě nějakým těžkým křížem. Zdá se to jenom mně, anebo je to obecnější zákonitost? A dá se vůbec nějak logicky vysvětlit?

0 0
možnosti

honzahoff

20. 12. 2010 23:13
Re: Eva - jméno, které nosí smůlu

No, možná skoro všechny. Ale asi to stačí k tomu, aby pro mě potenciální nevěsta se jménem Eva byla nepřijatelná...

0 0
možnosti

marlow

20. 12. 2010 22:12
hm

Pokud se nekomu zda ze zivot neni fer, mel se zamyslet na zaklade ceho ho soudi. Kde vzal pravo soudit zivot? Je snad buh?

Nedavno mi nekdo rekl ze Jezis nezil v celibatu jak se OBECNE SOUDI. A spousta veci zacala do sebe zapadat.

0 0
možnosti

Don don

20. 12. 2010 20:28
no

ne jen tento, ale mnoho, mnoho dalších příběhů ukazují na nevyzpytatelnost Božího úradku. Trochu mi to připomnělo Joba. Nevím co více dodávat.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS