Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

Lady Humussprey

23. 12. 2010 23:48
Takže letošní předsevzetí, že vánoční kalup nepřevezme

nadvládu, je zase ta tam. Celý večer se chystáme zaskočit na dvě hodiny mezi lidi do hospody, ale to je pořád něco a bude půlnoc, takže to zase nevyšlo. Zítra odjíždíme na chalupu, tak doufám, že tam už to pokračovat nebude.

0 0
možnosti
VF

vaťák

23. 12. 2010 23:53
Re: Takže letošní předsevzetí, že vánoční kalup nepřevezme

Tak ať se Vám pobyt na chalupě vydaří.

U nás je zatím také pracovní večer. Ale ráno nevstáváme v pět, tak se dospíme.

0 0
možnosti
TZ

Truth teller

23. 12. 2010 23:27
Karma

Na můj vkus bych do toho ještě zamíchal hledání příčín, proč všichni tak lítají ... a dostal bych se tím k rozboru ekonomického systému :-) přeji pěkné Vánoce

0 0
možnosti
VF

vaťák

23. 12. 2010 23:54
Re: Karma

Díky. Přeji totéž i Vám a k tomu Boží požehnání.

0 0
možnosti

neznámý pachatel

23. 12. 2010 23:21
Šmankote, proč i vy?

Článků na podobné téma jsem tady za posledních pár dnů četl řádově desítky. Víte, my dva máme pramálo společného - vy jste kazatel, já jsem ateista. Velmi často se mi zdá, že jste moudřejší než já a že se od vás mám co naučit, ale tentokrát tedy ne. Všechny ty kecy o konzumních Vánocích, o vyprázdnění jejich podstaty apod. - to je furt dokolečka dokola a od těch lidí, kteří jsou podle mého názoru mnohem méně moudří než vy, jsem se nedozvěděl nic jiného. Že se hlavně mám mít se svými blízkými rád - božínku, vždyť to dělám pořád, na to žádné svátky nepotřebuji.

Moje osobní zkušenost: dnes jsem ještě byl nakoupit ve dvou obchodech (protože následující tři dny nakupovat nehodlám a některé potraviny jsou holt lepší čerstvé) a nikde žádná nervozita, žádné hromy blesky. Byl tam jen o fous větší frmol než obvykle a lidé na sebe byli docela hodní.

Přeji co nejkrásnější Vánoce.

0 0
možnosti
VF

vaťák

23. 12. 2010 23:26
Re: Šmankote, proč i vy?

Já jsem také musel do dvou obchodů. V tom malém byla pohoda, v tom velkém jsem byl rád, když jsem z něho konečně vypadl.

Pokud žijete, jak píšete, pak tenhle článek vůbec nebyl pro Vás.

Díky za přání. Přeji i Vám pohodový závěr roku.

0 0
možnosti
S

stepulka

23. 12. 2010 22:57
Přesně tak

..nikam se nehoním... :-)  ... . užívám

0 0
možnosti
VF

vaťák

23. 12. 2010 23:27
Re: Přesně tak

Tak to je bezva.

0 0
možnosti

kdo toho více nakecá

23. 12. 2010 22:16
Přeji pěkné Vánoce

R^ Jana Šimonová

0 0
možnosti
VF

vaťák

23. 12. 2010 22:39
Re: Přeji pěkné Vánoce

Děkuji. Přeji Vám Boží požehnání.

0 0
možnosti

kdo toho více nakecá

23. 12. 2010 22:15
Také mám "své" známé bezdomovce

a cestou do Okaye potkávám pod mostem, když je pěkné počasí, partu takových hrát karty a slopat pivo. Jsou v pohodě, až se divím, že někomu můžou vadit tak moc, že nějakého přizabijí nebo zabijí, jak se dozvídám z médií.

0 0
možnosti
ML

marlow

23. 12. 2010 20:22
hm

Ja byl vcera na vanocnich trzich. Sedelo tam par osuntelych a zarostlych chlapu na lavicce tak jsem si koupil kelimek zelnacky a sedl si k nim. Cekal jsem ze me treba poprosi o penize na polevku nebo krabicove vino ale nechteli nic. Jen jsme si poprali krasne Vanoce a sli si po svych.

0 0
možnosti
VF

vaťák

23. 12. 2010 21:31
Re: hm

O jednom takovém jsem už dřív napsal článek "Vážím si jednoho bezdomovce".

0 0
možnosti
AP

radio_svobodna_evropa

23. 12. 2010 20:15
...

pisete obecnou pravdu, zadna nova myslenka, nic noveho, opakujete se to kazdy rok uz leta :-/ 

0 0
možnosti
VF

vaťák

23. 12. 2010 21:33
Re: ...

Jste stejně moudrý, jako král Šalamoun. :-) V knize kazatel napsal: "Co se dálo, bude se dít zase, a co se dělalo, bude se znovu dělat; pod sluncem není nic nového." (Kazatel 1,9)

0 0
možnosti
IJ

India

23. 12. 2010 20:03
Jako vždy super článek!

R^

0 0
možnosti
VF

vaťák

23. 12. 2010 21:33
Re: Jako vždy super článek!

Děkuji.

0 0
možnosti
LH

Lady Humussprey

23. 12. 2010 19:52
Pohled na čtyři bezdomovce před marketem,

zrovna když vysvitne sluníčko a oni jsou v náladičce po vínečku z krabice, to je taková momentka. Horší je si udělat pěší procházku z Jablonce od starokatolického kostela, kolem koupaliště do Alšovi ulice a odbočit v nejvyšším bodě doleva kolem domu pana Antonína, vnuka R.A. Dvorského a tam za ním už uvidíte celý tábor bezdomovců. Místo záchodu židle bez sedadla a pod ní hromada a kolem jakési zbytky stanů, větví a kde co našli. I ti lidé vypadají jako jakési zbytky něčeho, čím byli. Ovšem to už je momentka děsivá. Ještě děsivější, když vás některý pozdraví, vy jdete dát a pak vás to trkne. "Bože, vždyť to byl ten truhlář, který po revoluci renovoval starý nábytek a vozil ho do Německa a manžel od něj kupoval marky".

0 0
možnosti
LH

Lady Humussprey

23. 12. 2010 19:59
Re: Pohled na čtyři bezdomovce před marketem,

Omluva, oprava. Alšovy ulice.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3330
  • Celková karma 31,21
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.