Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Í

í-mejlka

27. 1. 2011 8:04
Kdyby si lékaři občas viděli - do úst

Hned jsem si vzpomněla na "příspěvek" lékaře, který mi při vstupní prohlídce do zaměstnání řekl: "Nó, paninko, na tudletu váhu byste měla měřit o 20 cm víc - nebo né??!" Rozběsnilo mě to tak, že jsem se vzpamatovala až doma - ležím na gauči, v jedné ruce dálkový ovladač a ve druhé poslední díl z obrovské, čerstvé a bohatě obložené pizzy.

0 0
možnosti
VF

vaťák

27. 1. 2011 8:52
Re: Kdyby si lékaři občas viděli - do úst

To mému tátovi jednou lékařka napsala do papírů, že je "dobře krmený".

0 0
možnosti
D

duhacenzor

27. 1. 2011 7:41
Moje babička se dožila v plné

svěžesti 91 let, na moudré rady v médiích poznamenávala " to bych podle vás nesměla za chvíli žrát nic" a mne připomínala, "co nedáš do jídla, dáš do doktorů, vždy dávej  žaludku na co má chˇut a nikdy ho netýrej dietou, ta jen na pár dní pro těžce nemocné."

Takže mnoho štěstí, autore, k tvé dietě, já si váhu nekontroluji, jím co chci, u doktora jsem byl naposledy L.P. a nad články o těch hrozných sádloních, po všech těch masožroutech, mlékožroutech, knedlíkožroutech, kuřácích, pivařích, kafařích a podobných obávaných nepřátelích všeho lidstva, které je třeba vyhladit, mne jen napadá, že bych chtěl mít TYHLE starosti a tuhle DRZOST. Že bych měl v sobě i HLOUPOST, abych po kdejakém podřadném svinícím zaryčení v médiích okamžitě sáhl po nějaké nesmyslné dietě, abych náhodou nevybočoval z povinné řady nenapadlo ani mne. P:S: Autore, najdi si na mf, článek o tom, jak nás chtějí začít krmit šváby, využij poslední roky, kdy ještě můžeš jíst, co chceš, než ti zavedou jako povinnost ty šváby.

0 0
možnosti
VF

vaťák

27. 1. 2011 8:51
Re: Moje babička se dožila v plné

Díky za radu. Na šváby se zatím nechystám.

A při té mé dietě si nebudu odpírat nic, co mi chutný. Jen si na talíř nebudu porce dávat lopatou ;-).

0 0
možnosti
VF

vaťák

27. 1. 2011 6:24
Re: Co na to Vladimír Menšík...

Díky za připomenutí. Vladimíra si vždy rád poslechnu.

0 0
možnosti
BR

Stobka

26. 1. 2011 19:40
A poslouchal jste tu doktorku?

Prý si máme my tlustší připlatit na pojišťovnu. Tak já nevím, jsem v pořádku, jím celekm zdravě, akorát neumím hladovět. Jsem tlustá, protože mám blbé geny a málo se hýbu. Cukrovku nemám. Chodím k obezitologovi, ale nijak jinak mi nedokázal pomoci, jen mi vnucoval komerční sáčky s nechutnými nápoji, po kterých jsem měla průjem. Na operaci zmenšení žaludku, kterou mi předepsal, nedala pojišťovna peníze. Zaplatit Můj štíhlý  o 10 let mladší kolega, který zdědil geny štíhlosti a sežere co vidí,  měl už dvakrát těžkou operaci a půlroční pracovní neschopnost, pokaždé si zlámal nohu coby sváteční lyžař. Cukrovku a vysoký tlak už má dlouho. Ale on by si nemusel připlatit. Tak jakou to má logiku?

0 0
možnosti
VF

vaťák

26. 1. 2011 20:00
Re: A poslouchal jste tu doktorku?

Zkoušel jsem dnes jíst poloviční porce (až na oběd) a i když jsem se snažil sám sebe přesvědčit, že už vlastně nemůžu, tak bych klidně snědl ještě další porci.

No, ale žiju a pocit hladu zatím nemám. Vím, že není problém zhubnout 15 kg. Problém je to udržet. Nezačít zase jíst až do pocitu úplné sytosti. Jeden můj kamarád, kterému to přibývání na váze jde ještě lépe než mně, prohlásil, že od se k té smrti, jestli se ji chce dožít, bude muset prohladovět ;-).

0 0
možnosti
JR

Jan Ruzicka

26. 1. 2011 18:10
Jste vztahovačný -

nepíší o Vás, ale o mně.

0 0
možnosti
VF

vaťák

26. 1. 2011 18:15
Re: Jste vztahovačný -

Budu se muset polepšit.

0 0
možnosti
B

Bobrufka

26. 1. 2011 17:46
Tkhle slavných je nás hodně a někteří ještě slavnější

;-D, taky bych potřebovala nějaké to kilíčko sundat. Snad nám pomůže jaro, zahrádka a trošku víc pohybu. Myslím, že teď jsme jako jezevci a nechce se nám z nory :-)

0 0
možnosti
VF

vaťák

26. 1. 2011 17:48
Re: Tkhle slavných je nás hodně a někteří ještě slavnější

Hlavně, abychom v téhle slávě nedohnali Američany a Australany.

0 0
možnosti
JM

jarmach62

26. 1. 2011 17:17
Držím palce a přeji úspěch

Tak ať se Vám daří. R^Hubnutí tak, jak jste si ho naplánoval, je rozumné a má šanci na trvalý úspěch. Žádné drastické diety, ty člověk dlouho nevydrží. Při tom omezování velikosti porcí doporučuji svou osvědčenou metodu - nandavat si každé jídlo na dezertní talířek. Je to sice optickej klam, ale budete mít pocit, že máte plný talíř a ve skutečnosti sníte jen polovinu toho, co jindy. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 3331
  • Celková karma 30,84
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.