Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kirilov

8. 2. 2011 1:58
Jsem debil.

Dle příspěvků, které jsem četl, je většina diskutujích přinejmenším maturitně vzdělaná, ale měli by jste si asi uvědomit, že většina (možná paušalizuji, za to se omlouvám) znásilnění a jiných sexuálních deliktů se odehrává mezi nepříliš informovanými a vzdělanými lidmi ( =hloupými) a chceme-li proto bojovat s takovýmito zhovadilostmi, tak bychom se neměli až tolik věnovat intelektuálním debatám, ale osvětě blbců... .

P.S.Chápu motivaci feministek, ale proč tolik energie věnují jiným věcem, než je třeba ženská obřízka (proboha, vždyď je to jak kastrace, tak toho ženské využijte, chlapi nemaj větší hrůzu než z kastrace (možná to není košér, co se týče genderových stereotypů, nebo jak tomu říkáte, ale viděl jsem ženskou obřízku (na Netu) a je to strašné... jsem idiot, ale jakkoliv mohu pomoci, tak pomůžu.)

Omlouvám se, jsem opilý

0 0
možnosti

Kirilov

8. 2. 2011 2:17
Re: Jsem debil.

Omlouvám se, můj příspěvek asi příliš nesouvisí s tématem. Ženský jsou fajn a asi i bez nás chlapů... :-/.

0 0
možnosti

Clara Shot

7. 2. 2011 16:32
Na téhle diskuzi se mi líbí, že ještě ani jedna žena..

nepřipustila byť malou možnost toho, že by se ženy občas mohli chovat nevhodně. Chápu, že viník je vždycky násilník, ale copak jsou všechny ženy svaté..? To je vysoce nepravděpodobné, nemyslíte..? Stejně tak nejsou všichni muži prasata. Ta nekompromisní argumentace ze strany žen, mi připomíná přísloví: "Je li na vině žena, pospíchej s omluvou."

0 0
možnosti

Clara Shot

7. 2. 2011 16:35
mohly..

0 0
možnosti

dasa0302

6. 2. 2011 20:56
Vyzývavé oblečení a rizikové chování?

Když už tady naznačujete toto, tak prosím také uveďte, že i svolná a již svlečená žena může být doděšená nějakou nečekanou změnou chování.

Stačí vulgarita nebo jakékoli bezohledné chování.

0 0
možnosti

Tuubeen

7. 2. 2011 13:51
Re: Vyzývavé oblečení a rizikové chování?

Také nevím, proč by si kterýkoli z partnerů nemohl svou "svolnost" rozmyslet třeba v polovině pohlavního styku, když na to přijde.

0 0
možnosti

marka40

4. 2. 2011 7:15
Milé dámy a pánové,

všimněte si, že ze všech článků a diskuzí vychází pro nás, pro ženy jedno veliké, obrovské PLUS.:-)

 Muži nás varují před sebou samými. Varují nás, že někteří z nich jsou prostě jen zvířata, co se neumějí ovládat. Milé dámy, není krásné patřit k té polovině lidstva, která taková není? Nemusíme muže a chlapce varovat, aby nechodili sami parkem, protože tam čeká úchylná babizna, která je znásilní a potom brutálně zamorduje. Nemusíme varovat svoje synky, aby nestopovali jen v kraťasích a nesedali si do auta ať s mladou, či starší ženskou, protože je jistě nadržená a mohla by jim ublížit. Nevlastní matky nezneužívají malé nevlastní synky. Nemusíme muže varovat, aby se před námi neproducírovali v prádle, či nazí, protože pak se prostě neudržíme a vlítneme na ně. Atd. atd. atd.

Teď to asi schytám.....

0 0
možnosti

vaťák

4. 2. 2011 8:50
Re: Milé dámy a pánové,

Díky za něžné ženské odlehčení.

0 0
možnosti

POToole

4. 2. 2011 7:03
Nesmysl,

viník je násilník, oběť je oběť. A pokud chcete i jen náznakem podsouvat část odpovědnosti dítěti, že mělo provokativní šatičky, vypadalo na víc a tím dráždilo úctyhodného občana, tak to je úplně mimo mé chápání. Oni jsou muži nesvéprávné bytosti, které se neumí ovládnout při pohledu na obnaženou kůži? 8-o

Pokud bych Vás pozvala k sobě domů na návštěvu a Vás zaujala moje nová, velká a krásná televize, starožitnost, vzácná kniha = napadlo by Vás si ji jen tak vzít? Nebo o ni požádat, a když řeknu ne, stejně si ji vzít? Také provokuji tím, že mám něco, co Vy nemáte a po čem třeba toužíte? Měla bych proto být raději chudá?

Ano, uvědomit si rizika a zbytečně neriskovat je důležité, ale spoluvina? Ani náhodou, sorry - násilí je vždy volba a tudíž odpovědnost pouze násilníka, ať se jedná o znásilnění, bití, týrání, zneužívání či psychické vydírání - a je jedno, jestli je to muž nebo žena...

0 0
možnosti

janacz

4. 2. 2011 9:04
Re: Nesmysl,

R^

0 0
možnosti

Kirilov

4. 2. 2011 0:05
Proč to nepochopení?

Vůbec tuto diskuzi nechápu, co je špatného na tom, říci ženám, že někteří chlapi jsou prasata (vím to podle sebe:-)), tak ať si dávají pozor?

0 0
možnosti

janacz

4. 2. 2011 9:05
Re: Proč to nepochopení?

Prase je inteligentní zvíře tak se k němu nerovnejte.

0 0
možnosti

sedici

3. 2. 2011 20:06
V okresnim meste

Se par let zpet resilo skoroznasilneni. Na mistni diskotece holka strkala klukovi prsa do ruk a jazyk do krku. Asi 4 hodiny ho takhle drazdila, pak sli spolu domu, ten kluk chtel pokracovat a znasilneni zabranil tusim nahodny chodec. Kluk vyvazl s podminkou a slecna s mizernym zazitkem. Tenkrat tam  byvala pritelkyne delala barmanku a byla u vyslechu. Tam ta slecna priznala, ze chtela pouze vyprovokovat sveho byvaleho, sediciho o dva stoly dal.

Ta holka drazdila mladeho nadrzeneho kluka, videla jak do nej padaj panaky, videla mu nadouvajici se poklopec a presto v tom pokracovala a nakonec s nim jeste sla domu. Kvuli blbe touze vyprovokovat zarlivou scenu nebo rvacku maji ted dva lidi na cele cejch.

V zadnem pripade se nezastavam toho kluka, ale myslim ze ta slecna ma na tom taky svuj podil viny

0 0
možnosti

Luborka

3. 2. 2011 21:38
Re: V okresnim meste

Víte jak to chodí, jedete po dálnici, před vámi nádherné auto, ladně klouže po asfaltu, a ten dosed a  křivky blatníků, barva, stylové světla, prostě radost a nádhera, a tak se zasníte u představy, že je to vaše,a v okamžiku kdy se mu rozsvítí brzdová světla už nestíháte sešlápnout brzdový pedál. Dle pravidel jste vinen. A teď si vemte , že to před vámi je dívka, která září a raduje se ze života a svobody, ladně se pohybuje a příjemně provokuje a užívá si vaších představ touhy, a vy ji polykáte očima a sníte o tom, že je vaše a pak přeslechnete její náhlé NE !

Tak to prostě je. Muž, když slyší říkat ženu ne,tak si myslí,že chce to co on, a začne se toho domáhat třeba silou,Muži jsou rádi provokováni a každý ženský pohyb považují za výzvu a nechávají se svádět.Jsou muži, kteří si to uvědomují a umí se potěšit pouhým pohledem a pak jsou ti,kteří nedokáží včas "došlápnout brzdový pedál". Dle pravidel je vinen vždycky ten, kdo nabourá zezadu. Vše ostatní jsou jenom výmluvy pro nepozornost

0 0
možnosti

comme il faut

3. 2. 2011 18:55
Kde je vyšpuleno, tam je dovoleno

0 0
možnosti

Gmur

5. 2. 2011 11:08
Re: Kde je vyšpuleno, tam je dovoleno

pravidlo pro blbce, kteri nechodili dostatecne dlouho do skoly.....

0 0
možnosti

aktovkar

3. 2. 2011 16:29
!!!

Předem chci říci, že článek je šikovně napsaný, a o tématu, které je velmi zajímavé. V podstatě řešení nedává žádné, ono totiž neexistuje. Víte, znásilnění není vždy jen otázkou deviace, jak v úvodu píše autor. Znásilnění, ačkoliv by to někdo nečekal, je ve značné míře vztahový delikt, kdy až 75% pachatelů se s obětí zná. To mne kdysi šokovalo, myslel jsem, že nejčastěji to chodí tak, že žena jde temným parkem a tam se na ni vrhne neznámý pachatel. Jenže ono to tak není. Nejčastěji jsou to kamarádi, známí, kolegové... Nejde říci, čí je chybou, když už ke znásilnění dojde. I kdyby se oběť producírovala nahá a lákala svůdnými pohyby, ale prostě styk nechce, tak se jí pachatel nemá co dotknout. Proč tedy láká, to je jiná otázka, je to možná drzé, možná by si člověk řekl, že si koleduje, že si za to pak může sama, ale pachatel prostě proti její vůli vykonat styk nesmí. Tady končí debata. Přes to nejede vlak. Mnohdy je pak reakce okolí pro oběť horší než samotný čin pachatele.

0 0
možnosti

Fuck_the_people

3. 2. 2011 16:43
Re: !!!

Tak proč se potom producíruje nahá? Tomu pak opravdu nerozumí, je to třeba plánovaný akt - pro následné vydírání třeba....... Nemohu s vámi úplně souhlasit.

0 0
možnosti

stepulka

3. 2. 2011 16:27
Nemohu souhlasit

Ne, znamená NE v každé fázi chování, bez ohledu, zda před mužem stojí žena nahá.

Znásilnění je VŽDY nepřijatelné a ničím neomluvitelné. :-(

0 0
možnosti

Fuck_the_people

3. 2. 2011 16:44
Re: Nemohu souhlasit

Proč tedy stojí před mužem nahá??Rv

0 0
možnosti
  • Počet článků 3330
  • Celková karma 31,33
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.