Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kleo

11. 4. 2011 13:35
dobře , že jmenujete mezi smilníky i Klause,

ale pokud si dobře vzpomínám, není to tak dávno co jste si ho "vážil"...:-P

0 0
možnosti

vaťák

11. 4. 2011 17:14
Re: dobře , že jmenujete mezi smilníky i Klause,

Ano, ale ještě před tím jsem v článku o jeho ženě psal i o jeho avantýře.

0 0
možnosti

echo.3.

9. 4. 2011 16:01
Nevím nic o tom, že by Bárta kradl

ale jinak pěkný článek od autora.

         :o)

0 0
možnosti

vaťák

10. 4. 2011 19:19
Re: Nevím nic o tom, že by Bárta kradl

To ukáže čas, zda je ohledně pana Bárty vše v pořádku. Proto jsem napsal: "Pokud je pravda..."

0 0
možnosti

Bobrufka

9. 4. 2011 13:41
Málokdo si zamete před vlastním prahem....

Bohužel tomu u politiků není lépe :-( viz. pan Sobotka Bohuslav :-/

0 0
možnosti

marka40

9. 4. 2011 6:13
Ano.

Dnes už jsme dokonce tak daleko, že zlodějství se říká šikovnost, a spravedlivé rozhořčení nad zlodějnou se označuje za závist.

0 0
možnosti

vaťák

9. 4. 2011 7:09
Re: Ano.

Také se mi tak nějak jeví. Přeji krásný den.

0 0
možnosti

pedro14

8. 4. 2011 22:45
jsem na pochybach

zda byt korektni a rici, co nemuzes pochvalit nehan..

nebo byt nekorektni a  rict ze z takoveho myslenkoveho gulase se mi dela tezko

0 0
možnosti

kytt 1.0

8. 4. 2011 22:43
:)

"otroku a otrokyni"... vidíte, to mě nikdy takhle explicitně nenapadlo, jak rozporuplné to desatero vlastně bylo už od začátku. Žádná rovnost všech se všemi, ale pěkně stav otrocký a panský. Takže pokud by to desatero mělo mít platnost doteď, zřejmě by tohle tehdejší rozdělení společnosti muselo být zachováno. Hmm, vyhodili jsme otroky, aniž by to tedy k něčemu bylo, a jsme tam, kde jsme teď, s nefunkčním desaterem, na které se hezky kouká, ale zas tak velký ideál to tedy nebyl...

0 0
možnosti
  • Počet článků 3334
  • Celková karma 30,37
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.