Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

KJV

23. 4. 2011 9:20
O svobodě

Dovolím si připojit se k Vám poznámkou:  následovníci Božího syna by měli milovat svobodu, kterou jim dává, opatrovat ji, bránit ji a obětovat vše co je nutné, aby si ji uchovali. Kristova svoboda je daleko lepší než politická svoboda. Osvobozuje nás od trpkých následků mravní pokleslosti, od pocitu viny před Bohem, od strachu ze smrti a od strachu z člověka nebo z ďábla.

0 0
možnosti
MV

marka40

23. 4. 2011 8:31
Souhlasím.

:-)

0 0
možnosti
F

forEd38

23. 4. 2011 5:53
nice

Happy Easter!R^V

0 0
možnosti
VF

vaťák

23. 4. 2011 7:40
Re: nice

I Vám. Díky.

0 0
možnosti
JD

maudite

23. 4. 2011 5:21
Ctu vas blog rad

ale dnes jste me dostal. Zejmena s tou zavislosti na sexu....

0 0
možnosti
VF

vaťák

23. 4. 2011 7:43
Re: Ctu vas blog rad

Když jsem o téhle závislosti slyšel poprvé, tak jsem se divil.

Přeji Vám příjemné svátky.

0 0
možnosti
P

PPetr

23. 4. 2011 0:47
Už zase!

Dnešní, vlastně už včerejší, večer jsem věnoval spytování svědomí a výčtu všech svých trámů v oku a co s tím udělat a vy tu zatím zveřejníte článek o tom, jak je tato doba pro tyto aktivity vhodná...

Ani nevíte, kolikrát jste se svými články zde, nebo také na Shenkelu, případně v sobotní poště, trefil přesně do těch situací, které právě prožívám. Někdy se mi zdá, že píšete speciálně pro mne. Vaše články, zejména citáty z Bible mi už mnohokrát pomohly - sám bych je ve vhodnou dobu nenašel, nebo nepochopil některé souvislosti...

Chtěl bych vám za tuto činnost poděkovat a přeji Vám příjemné prožití svátečních dnů.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3334
  • Celková karma 30,38
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.