Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

stamii

17. 5. 2011 14:49
aby se ti nestalo to, co mně

Ve své jedné z dřívějších prací jsem si před kancelář sadila asi 3x okrasný smrček (vždy byl do rána pryč), pak jsem to vzdala a zasadila bylinky...snad tam rostou a voní dodnes:-)

0 0
možnosti
VF

vaťák

17. 5. 2011 15:15
Re: aby se ti nestalo to, co mně

No vidíte. A  já bych raději chodil na bylinky. ;-)

0 0
možnosti
B

Bobrufka

17. 5. 2011 13:51
Je fakt, že túje jsou na živý plot praktické,

neopadávají. Ale mě vadí jejich "vůně", když se stříhají. Připadá mi taková hřbitovní.

0 0
možnosti
SČZK

Smradlavej čmoud z komína

29. 6. 2011 11:32
Re: Je fakt, že túje jsou na živý plot praktické,

no, on i ten vzhled je takový hřbitovní, zvlášť když je z nich udělaná hradba

0 0
možnosti
R

Rákšasí

17. 5. 2011 11:07
To mi připomnělo dva bratry

Jeden byl pracovitý a druhý, škoda mluvit. Ten pracovitý pečoval o zahrádku a vypěstoval si salát. Ten druhý šel, uřezal hlávky, zpeněžil je a propil. Když se ten pracovitý ptal, kde jsou saláty, tak dostal odpověď: "To víš, někdo seje a někdo sklízí".

0 0
možnosti
S

Smrť

17. 5. 2011 10:08
Vám tůji ukradli,

mně jich 30 chcíplo a nevím proč. Osobně mám s těmito zlodějskými manýrami zkušenosti ze hřbitova. Udělat náhrobek hezký je to jediné, co člověk pro své blízké na druhé straně může ještě udělat, a ona se vždycky najde nějaká hyena, co ukradne kytku, věnec a když nepohne s těžkým truhlíkem, tak z něj rostliny alespoň vyhrabe. Jestli tam jednou nějakého mrchožrouta přistihnu, půjdu sedět za těžké ublížení na zdraví :-/.

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

17. 5. 2011 10:15
Re: Vám tůji ukradli,

takovýho přidrátovat na bránu:-/

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

17. 5. 2011 9:22
tak ať vám Vlastíku váš plot "vzkvétá"

R^;-)

0 0
možnosti
VF

vaťák

17. 5. 2011 9:43
Re: tak ať vám Vlastíku váš plot "vzkvétá"

Díky za přání.

0 0
možnosti
PJ

Hellmoon

17. 5. 2011 8:34
:)

známej má jakýsi plot z planého šípku a je to zvláštní a celkem i hezké. Doporučuji;-)

0 0
možnosti
B

bull002@seznam.cz

17. 5. 2011 9:21
Re: :)

Ale na zimu shazuje listí. Mám něco podobného před barákem na záhonku směrem do ulice, aby mi tam neparkovala auta. Plazivou růži na roštu s velkými trny. Ty dokáží divy, ale dozadu na zahradu nevhodné, právě kvůli shozu listí. Souhlasím s autorem, že túje je celoročně lepší.

0 0
možnosti
B

bull002@seznam.cz

17. 5. 2011 7:42
Co v tu dobu dělal pes?

Vám někdo na zahradě krade túje a on na něho čumí a nic? Pokud to bylo před barákem, tak to máte na kamerovém záznamu, ne? Nevidím problém. Známý z vedlejší vesnice má zkušenost, že co se týká plodin, tak nezralé kradou cikáni, zralé Vietnamci. Ale ti to berou ve velkém, ti by nenechali ani tu jednu. Tak že by nakonec skutečně někdo z majority :-/

0 0
možnosti
JN

skokánek

17. 5. 2011 8:28
Re: Co v tu dobu dělal pes?

třeba naši psi by jim nadšením,že se konečně něco děje pomáhali hrabat;-D

0 0
možnosti
RC

josefbad

17. 5. 2011 6:19
absurdni myslenka

a nebyl to tedy nekdo z Baumaxu, aby meli kseft? :-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 3333
  • Celková karma 30,53
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.