Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

Bobrufka

24. 6. 2011 10:05
To je pravda,

a navíc tak ščlověk překoná sám sebe, což je taky dobrý "trénink":-)

0 0
možnosti
MP

Vrah

23. 6. 2011 21:29
To mně jednou takhle kdysi jedna

přestala odpovídat na pozdrav, tak jsem ji nakonec přestal zdravit. Ještě ten den se ke mně doneslo, že už jsem asi velkej kluk (bylo mi něco přes 20), že ji nezdravím. Tak jsem nechal vzkázat, že už je asi velká holka (něco přes 40), když mi už asi půl roku neodpovídá na pozdrav.

Před časem (po ca. 20 letech) jsem ji „potkal“ (já na ostrůvku, ona v tramvaji, kterou jsem nejel) – pokynul jsem jí na pozdrav, ona s úsměvem odpověděla.

0 0
možnosti
PK

dolch

23. 6. 2011 21:41
Re: To mně jednou takhle kdysi jedna

Tak hlavně že to dobře dopadlo ;-DR^

0 0
možnosti
X

xena123

23. 6. 2011 14:03
No, jen aby pak dotyčný

nereagoval nějakým ostřejším způsobem, než ignorací.

PS: Když už tak by bylo možná lepší dotyčného oslovit a zeptat se ho co se stalo a promluvit sním. Pak by se třeba vysvětlení nedorozumnění našlo a bylo by vše ok.

Pouhým zdravením to asi nevyřešíte, navíc to dotyčný může brát jako provokaci.

0 0
možnosti
VF

vaťák

23. 6. 2011 17:46
Re: No, jen aby pak dotyčný

To jsem udělal, ale neuspěl jsem.

0 0
možnosti

abrakus

23. 6. 2011 13:09
Proč ...

... toho, co nemá zájem o kontakt uvádět do rozpaků a sebe neustále a hlavně zbytečně přesvědčovat, že už to nemá smysl ... Z mého pohledu je to takové sebemrskačství ... Hezký den.

0 0
možnosti
VF

vaťák

23. 6. 2011 13:51
Re: Proč ...

Já to vnímám jako nabídnutou ruku. Je to věc rozhodnutí a postoje. Sebemrskačství je to možná do chvíle, kdy se člověk udělá rozhodnutí. Pak už Vám to tak nepřijde, protože se to stane normálním prvkem Vašeho jednání.

Díky za názor.

0 0
možnosti
S

SlavekLBC

23. 6. 2011 11:21
Máte pravdu

Dobré slovo je silná zbraň. Stejně jako to špatné. V současné době lidé bohužel často dobrými slovy šetří a pro špatná nejdou daleko. Moc pěkný text. Přeji Vám krásný den.

0 0
možnosti
VF

vaťák

23. 6. 2011 11:25
Re: Máte pravdu

Děkuji. I já Vám přeji krásný den a Boží požehnání.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3333
  • Celková karma 30,54
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.