Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

Bobrufka

7. 7. 2011 12:06
Závist není hezká vlastnost, ale musím se přiznat,

že závidím těm, co dokáží usnout během minuty a využít k spánku každou volnou chvíli. Já, protože usínám dlouho, tak si vždy říkám, že to nestojí za to, a když se probudím půl hodiny před budíkem, tak už neusnu.:-(

Blahopřeji těm, co to dokáží.

0 0
možnosti
IA

Maura Irena

7. 7. 2011 13:15
Re: Závist není hezká vlastnost, ale musím se přiznat,

Asi to bude tím, že si před spánkem začnete přemýšlet - to je zlozvyk mnoha lidí. Dokonce jsou lidé, kteří se před spaním začnou hádat a řešit hlouposti, které se jim v hlavě seskupily z celého dne a nebo řešit citové vztahy. Naučte se snít, myslet na krásné věci. Hygiena spánku - to je pro dnešní civilizaci velká neznámá. Noc nemusí být nutně dobou ke spaní. Já se v noci učím, celé roky. Přeji vám, abyste našla cestu ke klidnému spánku.V

0 0
možnosti
IA

Maura Irena

6. 7. 2011 22:18
Tak to ano

Považuji odpolední spánek za stav ideál. Za prvé .- člověk slyší z okna zpívat ptáky, což je příjemné, pak pokoj zalévá před polostažené žaluzie slunce, což je také příjemné a návyk na odpolední odpočinek je vynikající, pokud si ho člověk může dovolit. Mobil vypínám. A někdy si pouštím Debussyho Moře, je to příjemná hudba a nebo také audio Dělníky moře od Huga. To jsou moje nejlepší chvíle.A pak, večer zasednu a připravuji se na zkoušky. Už je to dávno, co si netahám práci domů, je to blbost. A protože mám obor, který mně baví, tak si taky dobře počtu v moudrých knihách. To ovšem jde tehdy, když člověk nemusí do práce. Díky za pěkný článek.V

0 0
možnosti
VF

vaťák

6. 7. 2011 12:00
Ano,

ale v tom případě ještě internet. ;-)

0 0
možnosti
P

PPetr

6. 7. 2011 11:09
Hodinky + budík + MOBIL

0 0
možnosti
  • Počet článků 3330
  • Celková karma 31,33
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.