Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bouše

25. 10. 2011 13:11
Dost dobře nechápu,

proč jste svou výhradu (či přání?) neřekl své ženě už dávno a v soukromí. Proč to bylo potřeba ventilovat před přáteli? Asi to vaší paní nebylo moc příjemné.

0 0
možnosti

vaťák

28. 10. 2011 7:47
Re: Dost dobře nechápu,

Ale já nepsal, že jsem dokonalý. Dokonalá je má žena.

0 0
možnosti

Světlonoš_v01

25. 10. 2011 12:25
vy zrejme redukuje veskere sve potreby na jidlo

a manzelku mate dokonalou, protoze vam vyvaruje.

0 0
možnosti

vaťák

28. 10. 2011 7:46
Re: vy zrejme redukuje veskere sve potreby na jidlo

Také podle toho vypadám. :-)

0 0
možnosti

marka40

25. 10. 2011 7:46
Je to tak.

Můj manžel, kdyby nebyl zbytečně vznětlivý, tak by byl asi taky dokonalý. :-)

0 0
možnosti

fr-mottl

25. 10. 2011 10:34
Re: Je to tak.

chlap, kterej neni cholerik je backora ...

0 0
možnosti

habit-.!..

25. 10. 2011 0:10
... hezky jste to řekl...

... ono to neplatí jen v manželství, ale obecně, problém je někdy akorát najít to konkrétní málo, které nám chybí k dokonalosti...

:-)R^

0 0
možnosti

Lanai

24. 10. 2011 23:50
Mám manžela z Moravy

a to že je téměř dokonalý i po 20 letech je výsledek mé cílevědomé nenápadné snahy.  Ale  zásluhu na tom má  i moravská slivovička :-).

0 0
možnosti

Alka.24

24. 10. 2011 11:11
A já

zase manžela..:-)

0 0
možnosti

vaťák

24. 10. 2011 11:17
Re: A já

Tak to blahopřeji. A věřím, že on podobně vidí Vás.

0 0
možnosti

hafusak2

24. 10. 2011 10:57
S těmi dary máte pravdu.

Kdysi jsem mluvil s jedním Jehovistou na téma Vánoce /oni je neslaví/. Docela jsem souhlasil, že dnes jsou to svátky hlavně komerční, ale také velice pokrytecké. Jednou za rok si vzpomeneme na lidi, na které jinak celý rok kašleme, rozdáváme dárky, které o Vánocích dáváme hlavně ze společenského donucení, ale přitom nic nebrání tomu, abychom někoho, koho máme rádi obdarovali kdykoliv během roku. Dětem dáváme extra drahé dárky, jako bychom jim tím chtěli zaplatit čs, který jsme jim jinak po celý rok nevěnovali. Něco na tom opravdu asi je.

Jinak dokud tu ještě byla moje žena, tak mi kupovala Romadur a vařila fazole se škvarky. Sama to sice moc nejedla, ale byl to takový nenápadný pokyn, že další den budu vařit já a bude to řízek s bramborovou kaší - čemuž jsem se nebránil a sobecky jsem si pochutnal dvakrát po sobě, kdežto ona jen jednou.:-)

0 0
možnosti

vaťák

24. 10. 2011 11:23
Re: S těmi dary máte pravdu.

Je fajn, když můžeme prožívat takové ty nezapomenutelné okamžiky, které zůstávají, i když ten druhý už není. A to kouzlo může spočívat třeba i v tom voňavém Romaduru, který nám připomene někoho, kdo nás měl tak moc rád..

0 0
možnosti

světluška77

24. 10. 2011 10:56
spokojenost je důležitá

Jsem moc ráda, že u nás to funguje podobně. Mám muže, který nechce dokonalou manželku, ale mne. I když mi říká, že dokonalá jsem, já vím o sobě své... :-)

0 0
možnosti

vaťák

24. 10. 2011 11:19
Re: spokojenost je důležitá

Důležité je to, jak to vidí on.

0 0
možnosti

Jindri

24. 10. 2011 10:42
V dnesni dobe...

je malo kdo spokojeny s malem, kazdej hamty hamty a pokud mozno hned. Malo kdo dokaze byt natolik skromny. Nastesti i ja mam spokojene manzelstvi a bajecneho, ne dokonaleho, manzela. Tez nam staci malo ke stesti, sednout si treba k televizi s vinem a uzivat si jeden druheho i beze slov. A kdyz kolikrat vidime, co se deje okolo nas, jak lidi dokazou byt hnusni, vice nas to jeste semkne. Jinak hezky clanek, davam karmu.R^

0 0
možnosti

vaťák

24. 10. 2011 10:49
Re: V dnesni dobe...

Ať Vám to ještě dlouho vydrží. ;-)

0 0
možnosti

í-mejlka

24. 10. 2011 10:37
Štěstí

Já dnes s Vámi naprosto souhlasím. Lidé se často zcela zbytečně trápí - jeden druhého navzájem, mlčí a myslí si: Kdyby mě měl/a/ rád/a/, tak by věděl/a/ co chci; často se bojí říct, co by je potěšilo a často to říkají úplně špatně: "Já chci!!" místo "Měl/a/ bych velikou radost, kdyby ..." Někdy má člověk to štěstí, že když vyrůstá, má před očima dobrý příklad; někdy má štěstí a nakonec se toho přes nezdary dobere zkušeností sám; ale někdy, někdy a někdo to štěstí nemá.

0 0
možnosti

vaťák

24. 10. 2011 10:50
Re: Štěstí

Díky. Věřím, že i ve Vašem případě není štěstí něčím neznámým.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3332
  • Celková karma 30,93
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.