Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

dolch

8. 1. 2012 0:30
Potomek ženy?

Takže potomek muže to být nemůže! Kdo byl to byl řekl 8-o:-)

0 0
možnosti

Tara.cz

7. 1. 2012 18:41
Michal archanděl

Jud.1.9, též Daniel 10-12.

Hvězdné války apod. - to taky trochu záleží na věku. Jak říkal jeden váš soudruh (mluvil mi z duše): "z dětství jsem si pamatoval jako nejlepší film Fantomas, měli ho dávat v televizi a já jsem se moc těšil, že ho po letech zase uvidím. Chtěl jsem se ještě večer modlit, ale nestihl jsem to a utíkal jsem na Fantomase. To byla taková blbost a já jsem si vyčítal, čemu jsem dal přednost."

To je zajímavé s tím psaním do písku. Já jsem to chápal tak, že Ježíš prostě přivedl nový zákon, který odmítal starozákonní tresty, nicméně nechtěl jít do přímého konfliktu, tak ukázal lidem, že všichni hřeší a mohlo by se to stát i jim v nebi. Ostatně zákon dostali lidé pro tvrdost jejich srdcí, že.

0 0
možnosti

Paeris Kiran

7. 1. 2012 19:54
Re: Michal archanděl

"Kdo z vás je bez viny ať první hodí kamenem..."

Přiletí kámen

"Promiň matko, já nevěděl že jsi tu taky."

0 0
možnosti

_-1-_

7. 1. 2012 1:02
vaťáku ............. :o)

http://zpravy.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A070124_123055_krimi_adb ........................... 7.1. - 0:45

0 0
možnosti

Roman01

7. 1. 2012 0:18
to se nedá..

Když zavřu oči a na chvíli připustím, že Bůh existuje, pak je Bůh samozřejmě zodpovědný za všechno ty katastrofy a utrpení, které se na zemi dějí. Jestli je za tím satan, nic to na tom nemění. Kdo stvořil satana? Bůh. Kdo nechává satana, aby to utrpení působil? Bůh. Opravdu mi není jasný ten myšlenkový pochod, který přivede věřícího k tomu, ž e Bůh nás miluje a zároven jjaksi ignoruje, že nás všechny nechává trpět. Je to jako když budete mít nebezpečného psa a pustíte ho a v klidu koukáte, jak trhá lidem kusy masa. Kdo je za to odpovědný? Ten pes nebo majitel? Stejně je to v případě Boha a satana. Křestanství je prostě nesmysl, at se na to dívám z jakéhokoli pohledu. Proto taky jediné, co může věřící radit je, že nejdřív je třeba uvěřit a pak už nevadí, že je to celé blbost, máme z víry dobrý pocit a to je hlavní, že

2 0
možnosti

markyz.Gero

7. 1. 2012 0:41
Re: to se nedá..

no řekl bych že jste poněkud nepřesný, může Světlonoš vymyslet ještě něco horšího než to co si lidé sami sobě navzájem provádějí ať už po stránce fyzické ( i to vaření v kotli jsme na sobě aplikovali) tak po stránce psychické tam je to snad ještě horší,

Bůh stvořil anděly ovšem někteří se mu vzepřeli

0 0
možnosti

Riotman

7. 1. 2012 0:15
tieto biblické príbehy

by som s Hviezdnymi vojnami neporovnával. Hviezdne vojny sú Sci-Fi, kým biblické príbehy sú čisté rozprávky aj s rozprávkovými bytosťami ako draci. Vo Hviezdnych vojnách vystupujú mimozemšťania, ktorí môžu reálne existovať a s najväčšou pravdepodobnosťou aj existujú, aj keď pochybujem, že by medzi sebou viedli hviezdne vojny, na to je vesmír príliš veľký a aj vzdialenosti medzi jednotlivý hviezdami sú príliš veľké. Ale každopádne mimozemšťania môžu reálne existovať, kým draci neexistujú. Draci existujú len v rozprávkach a to, že v Biblii sa spomína drak, tiež dokazuje, že je to len rozprávková kniha. Jedna z mnohých.

0 0
možnosti

vaťák

7. 1. 2012 7:20
Re: tieto biblické príbehy

Líbí se mi Vaše jistota, s jakou tvrdíte, co je pohádka a co ne. I dnes používáme obraznou řeč, abychom druhým vysvětlili něco, pro co nemají termíny a nebo, co by těžko chápali. Když mi syn vysvětluje něco na počítači, musí se snížit na mou úroveň, protože jinak by to pro mne bylo stejně srozumitelné, jako svahilština. Podobně se dívám na Bibli, která je blíž realitě, než jakákoliv sci-fi.

1 0
možnosti

G3000

6. 1. 2012 23:31
.

Hezky jste to napsal. R^

0 0
možnosti

vaťák

7. 1. 2012 7:20
Re: .

Děkuji

0 0
možnosti

Maura Irena

6. 1. 2012 21:54
Dobrý večer

Apokalypsa je krásná. Je to nádherná báseň s fantastickými vizemi. A zvláště pak ten závěr. Stojí za to se podívat i na film. Díky. V

0 0
možnosti

carolusI

6. 1. 2012 21:53
.

R^

0 0
možnosti

Faustino

6. 1. 2012 21:21
"Ježíš znal zákon velice dobře."

Ježíš kupodivu Písmo příliš dobře neznal.

Mt 5,43 Slyšeli jste, že bylo řečeno: ‚Milovati budeš bližního svého a nenávidět nepřítele svého.‘

Nic takového v SZ není, naopak (Př 25,21).

Příkladů by bylo více, ty už si každý najde sám.

0 0
možnosti

markyz.Gero

6. 1. 2012 21:25
Re:

toto je smlouva nová ...........................

0 0
možnosti

markyz.Gero

6. 1. 2012 21:17
skvělé

máte vzácný dar

0 0
možnosti

vaťák

6. 1. 2012 21:23
Re: skvělé

Děkuji. To je od Vás milé. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 3330
  • Celková karma 31,33
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.