Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AP

AlesPresler

10. 2. 2012 23:58
Vlastíku,

a teď tu o Narcisovi! Kolik fotek musí člověk vecpat na titulní stránku blogu, aby se sám sobě líbil?

0 0
možnosti
VF

vaťák

11. 2. 2012 7:47
Re: Vlastíku,

To už jste třetí, kdo mne odhalil.

0 0
možnosti
H

hafusak2

10. 2. 2012 21:33
Když mi bylo 15, pohádal jsem se s rodiči

a odešel z domova. Když jsem se domů opět vrátil, bylo mi 28. Byl jsem vyučený, po vojně, měl jsem po večerech maturitu, dobré místo a téměř dodělanou další školu. Sondoval jsem přes bratra, jestli jsem doma vítán, ale když jsem přišel domů, tak to vypadalo, jako kdybych odešel den předtím. Nikdo mi nic nevyčítal, nepřipomínal, v podstatě se nic se nestalo. Dnes už moji rodiče nejsou naživu. O oba jsem se snažil co nejlépe starat až do poslední chvíle. Možná mi odpustili, jen mi o tom nikdy neřekli, ale já si těch 13 let budu sám sobě vyčítat navždy.

2 0
možnosti
VF

vaťák

10. 2. 2012 21:46
Re: Když mi bylo 15, pohádal jsem se s rodiči

Je škoda každého dne, o který se takto ochudíme. Ale před Vašimi rodiči smekám a věřím, že pokud jste se od nich poučil, tak se uvidíte v nebi, kde už nebude žádné loučení V.

0 0
možnosti
F

Faustino

10. 2. 2012 20:51
"Jenže, protože je Bůh Bohem,

tak to vlastně udělat nemohl, protože podstatou jeho povahy je láska."

Genesis 6,3 I řekl Bůh Noemu: „Rozhodl jsem se skoncovat se vším tvorstvem, neboť země je plná lidského násilí. Zahladím je i se zemí."

0 0
možnosti
VF

vaťák

10. 2. 2012 20:53
Re:

Zdravím, už jste tu dlouho nebyl. Měl jsem strach, že jste nemocný. Přeji příjemný večer.

0 0
možnosti
K

kotela

10. 2. 2012 20:31
Tolik slov

a lze z nich dovodit, že Pánu je nejmilejší serivý vrah, který se po činu kaje, chvíli dělá dobrotu a pak znovu zabíjí a znovu se kaje a tak stále dokola. V tom případě je peklo lidštější.

1 0
možnosti
VF

vaťák

10. 2. 2012 20:38
Re: Tolik slov

Dovodit můžete cokoliv, v tom Vám nemohu a ani nechci bránit. To je Vaše rozhodnutí. Bůh má rád i Vás.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3333
  • Celková karma 30,54
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.