Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Alfie

14. 2. 2012 17:59
Karma!

Taky jeden hezký:

"23 procent žen bere psychofarmaka.

Což znamená, že plných 77% jich pobíhá venku bez jakékoli medikace!" :-)

3 0
možnosti

marka40

14. 2. 2012 14:33
Tak, tak,

muži nikdy neporozumí ženám, ženy zase ne mužům.

Jednou, už je to nějaký ten rok, jsem poslouchala rozhovor s M. Jílkovou. Velice se mi líbil tento její názor: pokud vás má manžel rád, nezahýbá (+ jiné vlastnosti, které nejsou slučitelné se soužitím), pak nečekejte na to, že vás udělá šťastnou. Šťastnou se musíte udělat sama. A v tom měla pravdu. Pokud budeme celý život čekat na to, až nás štastnými udělá někdo druhý, tak se opravdu nedočkáme. :-)

2 0
možnosti

vaťák

14. 2. 2012 16:09
Re: Tak, tak,

R^

0 0
možnosti

Tara.cz

14. 2. 2012 12:04
Gin

Jde turista po pláži a najde starou láhev. Otevře ji, z láhve se vznese Gin a povídá: "Jsem Gin a splním Ti jedno přání. Tak dobře rozvažuj". Turista: "No, v životě jsem celkem spokojený, nic mi neschází, postav Gine dálnici z Evropy na Floridu".

Gin se zarazí a povídá: "Jsem sice Gin, ale měj trošku ohledy. Postavit dálnici pres oceán není žádná sranda.Nechceš si to rozmyslet a dát mi nějaký snažší úkol, prosím?"

Turista: "Gine, zklamal jsi, ale co s tebou nadělám. Víš co, chtěl bych pochopit ženské myšlení, ženskou logiku".

Ginovi ztuhne úsměv a nesměle se zeptá: "Chtěl jsi jednoproudovku nebo dvouproudovku???"

http://www.kubak.cz/Ftipky.htm#Chipsy

0 0
možnosti

Tara.cz

14. 2. 2012 12:11
Re: Gin

"Do melounů a do žen člověk nevidí (italské přísloví)" - nápis v jedné brněnské gynekologické vyšetřovně :-)

1 0
možnosti

Saša

14. 2. 2012 11:12
Pěkné.

Hned mám lepší náladu.

0 0
možnosti

vaťák

14. 2. 2012 16:09
Re: Pěkné.

To mne těší.

0 0
možnosti

NTPT_PODRUHY_ZAKAZANY

14. 2. 2012 11:07
ženy to z muži nemají snadné právě proto

že ženám nejde rozumět.

2 0
možnosti

parnassius

14. 2. 2012 11:12
Re: ženy to z muži nemají snadné právě proto

A třeba je to tím, že mnohé nerozumí ani samy sobě.

2 0
možnosti

Bobrufka

14. 2. 2012 10:44
Hezký vtip, i komentář k němu

:-)R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS