Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

člověk z novinek

18. 4. 2012 21:05
Děkuji za článek

Děkuji za tento opravdu výborný článek. Když jsem četl Bibli, nějak tak podobně jsem to cítil, ale nebyl bych schopen to tak pěkně a srozumitelně vyjádřit, jako Vy. V této souvislosti mne napadla taková myšlenka:

V každém z nás je nějaké zlo. Nikdo není dobrý. Takže jestli jednou přijdu do Božího království, pak Bůh ve mně to zlo zničí a chápu to tak, že se mně velice uleví a bude mně takříkajíc fajn. Může se ovšem stát, že je ve mně skryto tolik zla a konám tolik zlých činů (doufám, že ne :-) ), že když ve mně Bůh to zlo zničí, tak z mé osobnosti zbyde tak málo, že vlastně přestanu existovat. Může to tak být? Zajímal by mne Váš názor. Díky.

0 0
možnosti

Thorbear

31. 3. 2012 23:37
Starý fór

Čert provází nově přišedšího peklem.Ten se nestačí divit - všude příjemné prostředí,zábava,dobrá nálada,všeho dostatek.Jen v jednom zastrčeném místě to vypadá jak na obrazech Hieronyma Bosche - prostě hrůza.Člověk se ptá :"A to je co ?"Čert odpovídá :"To jsou křesťani,když si to vymysleli,tak ať to mají!"

1 0
možnosti

ladyevil_cz

31. 3. 2012 18:00
Peklo není...

...ďábel je lež ;-D;-)

0 0
možnosti

antidepka7

31. 3. 2012 0:46
Ve vší úctě

Z Vašeho článku vyplývá, že pokud mi (v mém hříšném stavu bez Boha) nehrozí věčné zatracení, pak nepotřebuji Boha a všechno je v pohodě. Však ono to nějak dopadne.... V podstatě by to znamenalo, že i Ježíš zbytečně přišel na tento svět.... Stačí popřít jediné Boží prohlášení a celá Bible postrádá jakýkoliv smysl.

0 0
možnosti

vaťák

31. 3. 2012 6:58
Re: Ve vší úctě

Myslím, že je rozdíl mezi "věčným trápením" a "věčným zatracením". Zkuste si článek přečíst ještě jednou a zjistíte, že v něm není nic o popírání "věčného zatracené", jinými slovy "definitivní smrti".

0 0
možnosti

karels

30. 3. 2012 22:30
Zdravím, Vlastíku

tenhle pohled mám také. Jsem obeznámený s pohledem v článku, všechno se to odvíjí - z nesmrtelnosti duše - v kterou samozřejmě nevěřím. Je psáno, "duše, která zhřeší, zemře"....

0 0
možnosti

vaťák

30. 3. 2012 22:34
Re: Zdravím, Vlastíku

Přesně tak.

1 0
možnosti

Raymond Loewy

30. 3. 2012 20:24
Pastore

Napsal jste to jako teologický a nebo lidský pohled? Z teologického hlediska tam máte zásadní chyby, takže bych bral to lidské, tu představu o Kristu jako všeobjímající lásce. Nebudu to rozvádět na diskuzi, Jen mě to zaujalo.

0 0
možnosti

vaťák

30. 3. 2012 20:36
Re: Pastore

Rád se nechám poučit. Můžete mi napsat i na mail: vlfurst@volny.cz . Teologové se o tom přou už tisíce let.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3333
  • Celková karma 30,57
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.