Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pěnice

2. 6. 2012 23:09
Moc mi chybí rodiče

a to jsem měla štěstí, že žili téměř do mé šedesátky. Čím jsem starší, tím hůře to nesu.Vídali jsme se často, jako ostatně celá naše velká rodina , a tak se mi stává, že když projíždím někdy kolem místa, kde bydleli, mám cukání, že se u nich zastavím.  Maminka zemřela před dvěma lety, tatínek o dva roky dříve a  já si stále nezvykla. Obvykle pak s pláčem dojedu domů. Moje děti k nám chodí velmi často a navíc denně telefonují , hodně si povídáme, takže jsme zase my těmi, které oni potřebují, jako jsem potřebovala oporu a zázemí já a vždy ji našla u svých rodičů.

0 0
možnosti

stacer

2. 6. 2012 12:23
pravda

Vzdy si ve vasem blogu najdu neco pro sebe :-), co pohladi na dusi a vede k vetsimu porozumeni situaci, nebo mych deti, manzela. Toto bych si dovolila trosicku doplnit, doplnit myslenku. Ano rodice maji spoustu zkusenosti a vlastnich prozitku, taky se ucili na vlastnich chybach a k urcite zralosti musime "dorust". Ale co zacina byt problemem teto doby? Me osobne se zda, ze to je i to, ze rodice, zvlast mladi rodice malych deti (jsem jednim z nich) neumi poslouchat a povidat si s detmi. A kolik problemu by si tim mohli usetrit, kolik veci pochopit, jenom kdyby si umeli popovidat a hlavne taky naslouchat svim detem.

0 0
možnosti

hafusak2

2. 6. 2012 23:08
Re: pravda

Rodina, to je úžasné společenství. Tady u nás na ní moc nedbáme, ale třeba na Slovensku jsou schopni se sejít a pomoci si i úplně vzdálení příbuzní, jak už se vtipkuje "druhá sesternica švagrinej krstného otca", případně pokud je příbuzenský vztah ještě složitější, zjednoduší se to výrazem: "je mi to rodina". Hodně se zajímám o dějiny válek a třeba za dob biaferské války v 60-tých letech dokázal kmen Igbů s 11 mil. obyvatel přijmout 1,5 mil. uprchlíků jen na základě příbuznosti, ať byla sebevzdálenější. To by bylo u nás nemyslitelné.

Moje neteř, dcera o dost mladšího bratra nyní čeká dítě. Já lump, hříšník a nekřtěný "pohan" se každý den modlím, ať je dítě zdravé, chytré, hezké. Moje manželství bylo bezdětné, moje žena už odešla do nenávratna a já se na toho mrňousa těším, jako by to měl být můj vlastní. Už se těším, že jak jsem proti vůli rodičů  a prarodičů rozmazloval neteř, budu i její dítě, holt zvrhý prastrýček. Na smějící se smajlík nezbývá počet znaků.

1 0
možnosti

marka40

2. 6. 2012 10:39
Takovým lidem

se ani nedá říkat rodiče....hrůza, běhá mi mráz po zádech, když čtu, že je někdo něčeho takového schopen ;-(;-(

0 0
možnosti

AlBunda

2. 6. 2012 1:54
drsný....

mám známou,která sice neskončila v dětském domově,ale start měla stejný-rodiče se brali s tím,že děti nechtějí,nebyli už ani nejmladší a nějak si ,,mysleli,,že děti nebudou mít....no měli,no

0 0
možnosti

hafusak2

1. 6. 2012 20:58
Slyšel jsem kdysi:

Když mu bylo pět, myslel si, že táta je ten nejchytřejší člověk na světě. Když mu bylo patnáct, byl přesvědčen, že táta je ten největší blbec na světě. V pětadvaceti mu byl táta úplně lhostejný. V pětatřiceti uznával, že táta měl občas pravdu. V pětačtyřiceti uznával, že táta měl velmi často pravdu. V pětapadesáti se chodíval se starým tátou radit. :-)

4 0
možnosti

marka40

2. 6. 2012 10:42
Re: Slyšel jsem kdysi:

Také jsem to už několikrát slyšela. Něco pravdy na tom je, ale s tím blbcem a lhostejností to není až tak stoprocentní. Náš  17letý syn nedávno řekl: jsem na našeho taťku hrdý. Není to krásné? ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 3332
  • Celková karma 30,93
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.