Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IA

Maura Irena

4. 7. 2012 20:01
Dobrý večer

Přečetla jsem si se zájmem článek a trochu jsem se nad ním zamyslela, možná také v souvislosti se současnou dobou, která se jeví, na povrch, jako nepřátelská, nesrozumitelná, prostá všech etických skutků a lásky. Budete se asi divit mému názoru, ale v těch všelijakých, na první pohled nečitelných a "ošklivých" vztazích mezi lidmi prostupují pramínky lásky, lidskosti, spravedlnosti a i touhy, naděje i víry, třeba v pár slovech některých lidí, nebo skupin, kteří se k dnešní době vyslovují a tudíž, podle mého názoru naplňují stále, třeba po kapkách, dávný ideál, na jehož počátku byly tyto hodnoty vysloveny udivenému a téměř nic nechápajícímu obecenstvu v tehdejším Judsku. A můj názor je ten, že byly dalece překonány jak lidské hodnoty minulosti, tak budou vstupovat i do budoucnosti ústy a myšlenkami lidí, kteří "ví." Ono to nejde hned a člověk musí sbírat třeba dlouho síly k rozhodnutí vykonat čin lásky, porozumění i milosrdenství, ale myslím, že nikdo na nikoho nespěchá. pokr.

0 0
možnosti
IA

Maura Irena

4. 7. 2012 20:03
Re: Dobrý večer

Je to rozhodnutí, o vnitřním imperativu, nikoliv o vnějším rozhodnutí, musíš tak cítit, tak konat a tohle udělat. Děkuji Vám za hezká slova.

V

0 0
možnosti
  • Počet článků 3334
  • Celková karma 30,21
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.