Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

littlemisssunshine

14. 7. 2012 3:44
TOP MARKS

Presne jak jsem ocekavala :) S manzelem mame kazdy tyden alespon jedno rande. Bud chuva hlida deti a my si nekam vyrazime, nebo jsme doma, s detma si udelame "movie night", podivame se na film, posleme deti spat a potom s manzelem mame svoji pozdni veceri, takzvane rande. :)

0 0
možnosti

Tara.cz

14. 7. 2012 0:57
V testu bych asi projel

a navíc testy k smrti nenávidím :-). Na jednu stranu je komunikace bezesporu nezbytná - na druhou stranu - test vyznívá ve stylu - muži, umíš žensky komunikovat? Tedy - žena zůstane ženou a muž, chce-li si zachovat krb, musí se jí přizpůsobit? Vím, že jsem trochu demagog, ale přizpůsobil se Adam a dobře? Jsem zvědavý, až se budou hodnotit naše životy, jaká je opravdová Pravda, zatím mi ale připadá, že muži a ženy jsou různé druhy a společnou řeč najít nemohou - buď je komunikace minimální a racionální nebo je muž feminního (empatického) typu (nebo samozřejmě žena maskulinního) a nebo se jeden v partnerství přetvařuje, což zákonitě nemá dlouhého trvání. Já mám asi štěstí na maskulinní partnerku, jinak si to nedokážu vysvětlit :-)

0 0
možnosti

PokHanss

13. 7. 2012 20:55
Zbytečné "hlubokomyslné" úvahy

Vždy záleží na partnerech obecně, na jejich povaze a také na délce jejich vzájemného  soužití. Když jsou třeba oba introverti a když už jsou spolu dlouho (dlouho myslím už tak pět let) ...

0 0
možnosti

laskonkax

13. 7. 2012 21:17
Re: Zbytečné

jste to moc pozorně nečetl, neníliž pravda.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3331
  • Celková karma 30,79
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.