Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PC

p_c

11. 8. 2012 12:58
Pěkný článek

Je potřeba o takových věcech mluvit i psát.

0 0
možnosti
JB

hendrixx

10. 8. 2012 20:41
Myslím, že tak trochu

jalově papouškujete bláboly z ezo-psycho literatury. Ale možná jsem jenom nezaujal správný postoj vůči hovořícímu.

0 0
možnosti
PK

Paeris Kiran

10. 8. 2012 20:27
Cílem komunikace

je sdělování informací... k jakým výsledkům to vede záleží na informacích.

0 0
možnosti
VF

vaťák

10. 8. 2012 20:50
Re: Cílem komunikace

Ano.

0 0
možnosti
Č

čaturanga

10. 8. 2012 20:19
Pane Vlastíku,

já se Vám vážně divím, že Vás baví psát pořád dokola takové bláboly. Manželství je o něčem úplně jiném než o té Vaší komunikaci, prioritách atd. Nevím, co jako pastor děláte nebo ke které sektě patříte, ale já jako katolík si při četbě Vašich společensko-korektních klišé vždy uvědomím, jak velký dar to je být právě katolíkem a ne nějakým luteránem či mormonem...  Jan Hofírek

0 0
možnosti
VF

vaťák

10. 8. 2012 20:49
Re: Pane Vlastíku,

Jedním ze znaků sekty je přesvědčení o své vlastní výlučnosti a jedinečnosti.  :-P

I já jsem také spokojen s církví, do které patřím.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS