Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezké, až na ten "typ". Vážený pane, tip - sázka, typ - druh. V první chvíli jsem netušil, o čem je v té větě řeč.

0 0
možnosti

Díky za upozornění.

1 0
možnosti

A29l19e60n46a 19O11u73z90k28á

20. 9. 2013 20:56

Uh.... těžké.. ale krásné :)R^:-)

2 0
možnosti
Foto

J17a18n 94R31ý84z53n67a38r

20. 9. 2013 20:29

O čem asi tak vypovídá dělení lidí na ateisty a na křesťany? Při vší úctě si křesťané vždy myslí, že jsou tak trochu něco víc.

     V NZ je podobenství kdy do synagogy vejde celník - židé jím opovrhovali, neboť sloužil okupantskému Římu a ještě okrádal pocestné i úřady - a zároveň farizej, náboženská elita té doby. Celník se někde v koutku bil v prsa. Farizej se hrdě postavil doprostřed synagogy a takto mluvil k Hospodinu:

     "Bože, děkuji ti, že nejsem jako tady ten celník. Vzorně plním všechny své náboženské povinnosti. Dokonce i své modlitební řemínky používám naprosto pravidelně, ne jako tento celník, který pro mamon přijde do synagogy jen občas a své modlitební řemínky nejspíše ani nenajde."

     Ale jelikož to byl moudrý muž svého Hospodina znalého národa, tak se při večerním "Šema Izroel" pomodlil i za onoho celníka.

    Jak vznešené, ze strany onoho farizeje. Ale co čert nechtěl. Celou tuto scénu pozoroval nějaký nezaměstnaný tesař. A utrousil si pod vousy něco o tom, že ten farizej o Jeho království ani nezavadí. Kdežto ten celník v tom království už prý je.

     Běda Vám, farizejové a zákoníci. Hříšníci, nevěstky a celníci vás předcházejí do Božího království.

2 0
možnosti

M80i65l28a77n 65R69a87d73e45k

20. 9. 2013 20:34

jo, neco takoveho rekl ten novy papez, a moc krestanum se to nelibilo. On sice mluvil o ateistech, neco po zpusobu toho tesare, jako ze dobry ateista se dostane do nebe, ( ja sice na nebe neverim), a hodne krestanu z toho dostala behavku.

3 0
možnosti

Já jsem starší generace a tak jsem zažil ateistickou výchovu a myslel jsem si,že jsem ateista. Potom jsem zjistil,že jsem po mámě žid i když rodina židovství již několk generací záměrně neopraktikuje. Ale já jsem tu příslušnost pocítil a je silná. To mi nebrání mít kamarády faráře.křesťany,muslimy i pravověrné komunisty. A ti všichni to vědí a v ničem nám  to nebrání. Jsem taková kombinace žida,muslima a křesťana s příchutí komunismu.

2 2
možnosti

M16i75l37a62n 92R21a93d81e25k

20. 9. 2013 16:41

inu zaplat Priroda, (jsem ateista :-)) ze nejste nijak zaujaty jako nekteri krestansti blogeri tady. R^ Ja taky nikomu jeho viru neberu.

1 0
možnosti

Tak to je dobře, že nejste jako někteří ateističtí diskutující tady :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 3333
  • Celková karma 30,54
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.