Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J16a59n12a 37M77a72j56o76v42á

28. 7. 2014 20:55

Modlení určité není od věci, jen to hlavně chce se léčit. On není až takový problém přestat... ale pochopit a vydržet tu změnu, to už je jiná káva.

0 0
možnosti
Foto

Pekne napsane R^ Jinak ale souhlasim s Martinou. V zivote to neni bohuzel tak jednoduche :-(

0 0
možnosti

Proto jsem nechal závěr otevřený.

0 0
možnosti

Je to mimo obsah článku, ale vyvolal jste ve mně stále živou vzpomínku. Loni, 7.9 mi ráno zazvonil telefon a bylo to mamka. řekla, táta umírá. Byla u něj záchranka, hodinu bojovali o jeho život. Marně. Slova co máte v nadpisu jsem si společně s modlitbami říkal celou tu hodinu.

2 0
možnosti

No, bylo by to krásné, kdyby to bylo takhle jednoduché...

0 0
možnosti

Setkal jsem se s bývalým narkomanem, který se díky tomu, že uvěřil, z toho dostal. A chodil mezi narkomany a procoval s nimi, aby jim pomohl se z toho taky dostat.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3333
  • Celková karma 30,54
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.