Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ve složení směsi jste uvedl řepík lékárenský, nejedná se o řepík lékařský?

0 0
možnosti

Ano, je to tak. Přepsal jsem složení podle receptu, který mi dala kamarádka. Díky za upozornění, raději to opravím.

0 0
možnosti

Tak žlučník mě trápí, to je fakt :-P. ( Přešla jsem na tento příspěvěk z příspěvku jiného, kam jste dal odkaz ;-)). Určitě bych ráda tuto směs vyzkoušela, předpokládám, že jde o sušenou ňať, ale kde sehnat rebarboru? O té jsem neslyšela, že by byla volně k dostání, neporadíte? Máme jí sice na zahradě, ale jasně že teď není. Děkuji!!

1 0
možnosti

V Ostravě jsem si to nechával namíchat u bylinářů naproti Domu kultury ve Vítkovicích. Zde v Brně zatím ještě nevím, zatím mám zásoby z léta. Ale věřím, že v každém větším městě je nějaká prodejna potravinových doplňků, která má i bylinky. Pokud nenajdete, napište mi na mail a nějak to vyřešíme.

0 0
možnosti
Foto

Musím vyzkoušet...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS