Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

P10e69t21r 94H76a52n88n17i20g

25. 11. 2015 17:00

Proč není diskuze pod novým článkem o doc. Konvičkovi?

0 0
možnosti
Foto

Já, ač tyto bedny umím obsluhovat, je ignoruji, neboť přicházím do obchodu a přeji si být obsloužena. Když si pozvu truhláře, taky samoobslužně dřevo nebrousím předem, abych byla dříve obsloužena. Popelářům taky netlačíme popelnice k autům aby byli rychleji pryč a stihli toho víc. Co přijde dál? Budeme si zboží sami vybalovat? A proč jenom v obchodě, proč ne třeba v MHD? mohli bychom se s cestujícími střídat za volantem busu, aby dopravní podnik ušetřil za mzdu řidiče, nemyslíte?

0 0
možnosti
MS

Na ten tištěný dotaz na paragonu "Proč utrácíte více?" je lehká odpověď: "Protože nás berete na hůl." :-)

0 0
možnosti
VK

V Albertu si zase musíte dávat pozor u regálů,pečlivě kontrolovat datum spotřeby,protože jsou schopni zboží ten den přicházející prodávat za plnou cenu.Taky akce jsou špek - v regálu je zboží v akci smíchané s tím za plnou cenu,hlavně u masa jsem to pozorovala.Holt pořád ve střehu !

0 0
možnosti
MZ

Zajímavé je, že součet není ve sloupci s cenami, jak by měl být, ale je odsazen doleva.

0 0
možnosti
AK

Každý sám sobě pokladníkem, že?

Nemohu říct, že bych tím byl nadšený.

Víc by se mi líbil větší počet pokladních, aby mohly být obsazeny všechny pokladny.

A ne že než čekat ve frontách několika málo obsazených pokladen radši si půjdu markovat zboží sám.

Ale asi se to firmě vyplácí, tak co chci je docela fuk.

1 0
možnosti
Foto

Předně posílám pozdrav. Co se týče Tesca přiznám se, že tam chodím jen když je to nevyhnutelné. Nejhorší je, že je potřeba být obezřetný v každém supermarketu, ať již od avizované ceny na pultu a pak při placení. Jenže , ne vždy to je jednoduché.

0 0
možnosti
Foto

Já mám v Tescu ČB mnoho zkušeností, že cena zboží na regále neodpovídá ceně zboží u pokladny. Dávám si na to velký pozor. Ale jít po každém nákupu na informace a hádat se tam o pětikorunu mě moc nebaví. Mimochodem, ještě se mi nestalo, že bych neměl pravdu......

0 0
možnosti
Foto

Mně se stal pravý opak. Šel jsme jen pro maso a když jsem se doma podíval na účet, měl jsem u dvou kilo krkovice k dobru 10,- Kč na kile.

U pultu byla cena 79,90 (na lístku od prodavače) a kasa počítala s 69,90.

Prostě, ti, co tam ty ceny cpou, jsou jen lidi. Nevidím v tom úmysl okrádat. To by se nevyplatilo.

2 0
možnosti
TN

To by mě teda fakt zajímalo, na co jste při tom nakupování myslel. ;-)

Kdysi dávno mě máma naučila, že když dávám zboží do košíku, tak mám po každé položce plus minus představu, za kolik tam toho zboží je. Asi bych šel k pokladně s tím, že "do stovky". Moje žena tuto záležitost naštěstí zvládá bravurně. 

A v současnosti by to místo rodičů měli učit učitelé v rámci finanční gramotnosti. :-)

1 0
možnosti
VF

No vidíte, také jsem si myslel, že se mi něco podobného nemůže stát. Když ale člověk spěchá ...

0 0
možnosti
  • Počet článků 3334
  • Celková karma 30,25
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.