Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vzhledem k tomu, že objektivně stále nevíme, co je po smrti... ;-)

0 1
možnosti
JS

„Na mne je spravedlnost krátká,“ říkával kamarádův strýc. Jeho tchán byl členem ÚV KSČ a tak se mu vždy podařilo včas svým vlivem a mocí ututlat všechny zeťovy skandály.

Nepochybuji o tom, že komunistické kádry měli možnost ututlat řadu skandálů. Ovšem ten strýcův tchán se mi zdá časově zajímavý.

0 0
možnosti
FS

Pane autore,kdy už necháte té náboženské tmářské ideologie?

1 2
možnosti
VF

Pane Salajko, myslím, že o tom jsme si už psali dříve. Díky tomu, že máme, zatím, svobodu projevu, mohu psát svůj pohled na víru, život a svět kolem mne. A jsem rád, že doba, po které se Vám stýská, je už za námi.

Takže, jak už jsem psal dříve: Já mohu psát a Vy to nemusíte číst. Stejně jako píšete i Vy a já Vaše články nemusím číst.

Přeji Vám krásný den.

13 0
možnosti
  • Počet článků 3331
  • Celková karma 30,84
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.