Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nemám rád „zamčené dveře“, tající to, co je za nimi. Daniel mne učí pokoře, díky které vím, že někdy je lépe nechat tajemno tajemnem, než odhalit pravdu, kterou zatím neunesu, protože ještě nepatřím mezi moudré. Právě pokora je totiž prvním krokem k moudrosti.

Zdroj:http://vlastikfurst.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=544153

Jak tohle myslíte...nemáte rád zamčené dveře a zároveň nechcete odhalit tajemství? to nedává smysl..krom toho věda vždy odhaluje tajemství, právě proto, že na to jde s jistou pokorou...ale ta vaše pokora jak ji chápu já..je škodlivá a vede k totálnímu nevědění a absolutní závislosti a otroctví...

podejte vysvětlení prosím

0 1
možnosti

Není to tak dávno, co jste naši vzájemnou diskuzi "uzavřel". Na mé otázky, které jsem Vám položil, jste nereagoval a teorve až v jiné diskuzi jste je označil za "nesmyslné" a tedy nehodné Vašeho zájmu. Já Vaše rozhodnotí respektuji.

Rád diskutuji s lidmi, kteří jsou ochotni mi otázky nejen klást, ale i odpovídat na ty mé. Diskuzi jste uzavřel a já s Vámi další otevírat nebudu.

Přeji Vám krásný den.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS