Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ono jde i o to "s rozmyslem" - pomoci ano, ale ne nesmyslně. Pomoci migrantům tam u nich - aby tam skončila válka a aby ji tam již nikdo nepodněcoval kvůli svým zájmům, aby se tam naučili pěstovat plodiny, vyrábět, získávat vodu....

Pomáhat ty lidi nesmyslně přesídlovat do Evropy, kde nemají kořeny a nepatří sem (tudíž tu nemohou být šťastni nikdy) - je opak pomoci, to je zločin na nich páchaný..

Tedy to, co se někomu může jevit na první pohled jako "pomoc" - vůbec žádnou pomocí ve skutečnosti není.. A v konečném se obrátí proti těm, kdo si to neuvědomují....

Díky za článek.

9 0
možnosti
Foto

Problém je, že občanům Iráku a Libye jsme pomohli tak, že jsme jejich státy vojensky napadli a zcela rozvrátili.

V případě Sýrie jsme zase radikální islamisty vydávali za "umírněnou opozici" a dodávali jim zbraně. Zajímavé, že pokud proti Islámskému státu "bojovali" Američané, tak se IS nesmírně rozrostl a posílil.

Pokud by v Sýrii nezasáhli Rusové, tak již byla Sýrie rozvrácená stejně jako Libye a IS by ovládal celý Střední východ.

Takže za velké množství migrantů, kterým nyní pomáháme, si můžeme sami.

A oni naši pomoc neocení, protože drtivá většina migrantů jsou zdraví, silní, dobře živení muslimští muži, kteří zřejmě nijak nestrádali a jejichž cílem určitě není najít si v Evropě práci.

1 1
možnosti
JS

Líbí se mně, jak přesně a názorně to dokážete vysvětlit R^

4 0
možnosti
JK

Například Ježíšovo podobenství o deseti pannách. Pět jich mělo v lampičkách olej, ty ostatní se na to vykašlaly. A když přišel Pán, tak ty nepořádné žadonily o olej. A ty svědomité panny jim řekly, že kdyby jim daly ze svého, pak by nezbylo dost pro nikoho. :-)

3 0
možnosti
VF

To je přesně to, co zmiňuji, když píšu o tom, že k pomoci nestačí jen emoce, ale i rozum. Sám si musím spočítat, zda si mohu dovolit pomoci, abych nakonec nedopadl stejně, jako ten, komu pomáhám. Ježíš říká, že než začnu stavět, mám si zjistit, zda mám i na střechu, abych pak nebyl pro smích, jako je dnes Německo, kde si to paní Merkelová nespočítala.

10 0
možnosti
AP

A mám jako křesťan pomoci muslimovi, kterému jeho víra říká, běž a zabíjej kohokoliv potkáš ( myšleno křes ́tany, Židy a ostatní bezvěrce ). jak velký rozdíl mezi biblí a koránem. Ty pomoz každému a "každý" ti pak uřízne hlavu.

1 1
možnosti
VF

V mém životě byly situace, kdy jsem pomohl muslimovi i satanistovi. Protože ale vedle emocí používám i rozum, tak byly i situace, kdy má pomoc spočívala v tom, že jsem nepomohl. On totiž Ježíš také říká, že se v první řadě mám starat o "domácí".

15 0
možnosti
  • Počet článků 3334
  • Celková karma 30,24
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.