Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Díky, velmi moudré!

:-)

0 0
možnosti

Lid chce být mámen ! Zřejmě součást povahy ... Tak tedy jednoho rána, zůstali lovci mamutů překvapeni, když jeden z nich oznámil, že lovit nejde ! Je to pracné, nebezpečné a nejisté ...! Měl totiž sen - zdání ... Hle, první politruk byl na světě ! :-)

0 0
možnosti

Tomáš byl jeden z nich, který žádal důkaz.

Ev. S. Jana 20:29.. Dí jemu Ježíš: Žes mne viděl Tomáši, uvěřil jsi. Blahoslavení, kteříž neviděli, a uvěřili. I odpověděl Tomáš a řekl jemu: Pán můj a Bůh můj.:-)

0 0
možnosti

Zvláštní je geografické rozložení různých bohů.

Asi sestupují dle toho, kde se narodili.

Zvláštní je, že tato verze bohů, která stvořila miliardy miliard galaxií s milliardami miliard hvězd v každé pouhým "Budiž...", není štont pouhým slovem ty na nichž jí tak údajně záleží naprogramovat k věření že existuje.

Místo toho lidi naprogramovala, aby se kvůli ní a její konkurenci vraždili a mučili.

1 2
možnosti

Myslím, že za to vraždění a mučení může v prvé řadě člověk. Pokud mne paměť neklame, tak to mučení i vraždění opozice dovedli témeř k dokonalosti trochu východněji od našich hranic lidé, kteří se chlubili tím, že s vírou a Bohem nemají nic společného.

Přeji krásný den.

4 0
možnosti
  • Počet článků 3331
  • Celková karma 30,92
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.