Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R34a47d17e37k 86M47a74l92e69č

7. 10. 2016 20:29

Bůh je figurka pro malomyslné. Já denně promlouvám se stvořitelem Boha, večer s ním chodím spát, ráno vstávám. Nepotřebuji k tomu ani dobré ani špatné srdce. Až na tuto úroveň dojdou věřící, bude lidstvo stát na prahu nových obzorů, Bůh bude pouhý historický přežitek.

0 2
možnosti

Bůh existuje pro ty, kteří v něj věří a neexistuje pro ty co v něj nevěří. Howgh!!

0 1
možnosti

To je jedna z věcí, které mi na náboženství vadí - to ničím neopodstatněné vyvyšování se věřících nad bezvěrci. Nevěříš v Boha - nemáš čisté srdce (nejsi pokorný, nežiješ duchovním životem atd.)

3 1
možnosti
Foto

To je ale vlastní téměř všem, nikoliv jen věřícím.

Nevolíš ty a ty, seš hlupák, dáváš přednost oknům před linuxem, seš trouba, fandíš Spartě seš magor .... atd. atd.

1 1
možnosti
Foto

Viděl, naposled včera při holení. ;-)

1 2
možnosti

L72i34b96o98r 20V36a84n72ě30k

7. 10. 2016 12:03

Jak všemocný nebyl mocný:

Soudců 1, 19Hospodin byl s Judou. Podrobil si pohoří, avšak nebyl s to podrobit si obyvatele doliny, protože měli železné vozy.

0 2
možnosti
Foto

Neil Armstrong prohlásil : Teprve na měsíci jsem si uvědomil přítomnost Boha. Do konce života byl silně věřící. Nevidímetedy sice Boha samotného, můžeme ale pozorovat všechno, co v přírodě dělá. Mezivěřícími nejsou jenom lidé obyčejní. I dnes žije například řada vědců, kteřívěří v Boha! Ti Stvořitele v přírodě vidí, proč bychom ho neměli vidět i my,obyčejní lidé? V přírodě je přece vidět víc inteligence než náhody.

3 0
možnosti

L86i45b80o82r 22V63a79n81ě71k

7. 10. 2016 12:01

Základní zákonitostí hmoty, zákonitostí principiální je náhoda. Proto se i jevy probíhající v hmotě, v kvantové mechanice popisují statistickými rovnicemi.

Mno a co se týče vědců zastávajících hypotézu nějaké varianty bohů, tak jejich podíl soustavně a dlouhodobě klesá.

Pro takovou hypotézu neexistuje sebemenší důkaz a její pravděpodobnost je mizivá.

1 2
možnosti

L61i71b76o15r 73V67a86n73ě39k

7. 10. 2016 11:08

Pokud vím, tak na několika místech bible je psáno, že tuto verzi bohů spatřit nelze a kdo ji spatří na zemře.

0 2
možnosti

L25i94b57o44r 29V55a11n30ě45k

7. 10. 2016 11:12

Exodus 33, 20Dále pravil: „Nemůžeš spatřit mou tvář, neboť člověk mě nesmí spatřit, má-li zůstat naživu.“

0 1
možnosti

Existenci Boha, nelze vědecky doložit - ani vyvrátit. Učení, které trvá 2.000 tisíce let je velice vyprecizováno a laickým zesměšňováním se pak člověk pouze znemožní. Můj úctyhodný děd, živno z 1 Republiky, byl tak bigotním vyznavačem, že to následně ovlivnilo celou generaci potomstva. Začal s tím otec, který přijal bez problémů hodnoty, nicméně se odmítal podvolovat rituálům a autoritám .

Navázal jsem na to názorem, že Bohu není nutno sloužit ! Je třeba sloužit lidem. Mít schopnost sebereflexe, tj. denně si udělat jakési retro - Co jsem vyved - co jsem naopak příznivého vyprodukoval. Vlastní heslo - "Každého mohu ošálit - sebe sama nikdy ne".

Bojíme se smrti - na straně druhé je zde, daleko větší trest - Nesmrtelnost ! ...

Až na zahradu RD, docestovali Jehovisté, klasika ... Slibovali, na všechny pochybnosti znali odpověď - Kniha proložená záložkami ... Dostal jsem je ! Můj dotaz - "A lze v nebi kouřit" !? ... Byli zmateni, zřejmě porada v ústředí - Matouš nic nesděloval ...

Jinými slovy řečeno :

S církví - samotným Bohem, mám přátelský a paritní stav. Víme o sobě ... Tu nesmrtelnost a stav blaženosti jsme schopni si - vyprodukovat sami - kdokoliv ! Zasazenými stromy na zahradě + syny + výstavbou RD. Žijeme pak dále, mj. dobře vyjádřila odsouzená, M.Horáková - Budu na lukách, polích ..., vrátím se ve vašich dětech ... Pokud princip funguje, nepochybně se střetneme se svými bližními, problém nevidím. Stále mi však vrtá hlavou to kouření,. bude nějaká nebeská trafika k mání .-.. !? To vše, sděluji se srdcem čistým a myslí jasnou ... :-)

3 1
možnosti

Krasné jako vždy... :-)připomněl jste mi moji kamarádku,byla pokřtěna jako křesťanka,ale nějak se nechala obalamutit - Jehovisty - na tolik,že v nemocnici nemocná s rakovinou ve stadiu metastázy četla jejích Bibli,a mne přesvědčovala,že mají pravdu - a já jsem jí pak vysvětila,že se moc myli,že pravá Bible je jediná..doprovázela jsem jí až do její smrti - věděla že chodím do Kostela a ptala se jestli s ni půjdu - nebyla v Kostele 25 let a měla jen civilní sňatek - když jsem vyšli z Kostelíka objala mne a řekla,že ještě nikdy tak šťastna nebyla - 2 měsíce před smrti si přála mít svatbu v Kostela a já jí byla za svědka - jíž 3x se mi zdála jak společně se smějeme a radujeme jako za života - Bůh opravdu děla zázraky.

3 0
možnosti

Ezechiel 11:19-20....Nebo dám jim srdce jedno, a Ducha nového dám do vnitřnosti vašich, a odejmu srdce kamenné z těla jejich, a dám jim srdce masité. Aby v ustanoveních mých chodili, a soudu mých ostříhali, a činili je. I budou lidem mým, a já budu jejich Bohem. Job 19:26... A ač by kůži mou i tělo červi zvrtali, však vždy v těle svém uzřím Boha.:-)

4 0
možnosti

L70i69b42o76r 30V70a44n96ě77k

7. 10. 2016 14:23

Ano, jeden z pozůstatků henoteismu - alias toho, že tato verze bohů byla původně vymyšlena jako bůh jednoho semitského kmene.

0 2
možnosti

Ze západní Evropy těch adeptů na zahlédnutí Boha mnoho nebude. Zavrhla Ježíšovu morálku, na piedestal postavila peníze, sex, sobectví a bezduché zabíjení času. A teď klidně minusujte, někteří se nad blogem aspoň zamyslí.

7 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS