Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LV

L17i54b39o85r 68V42a25n71ě94k

22. 10. 2016 8:10

Dobrý den, Vaše příspěvky mi téměř každý den připomínají, že křesťanské pokrytectví a agitace pro tuto verzi bohů stále existují.

Jinak Vaše verze bohů ústy své třetiny nenabízí svou nebeskou (kde to je?) feudální říši každému.

Lukáš 18, 25Snáze projde velbloud uchem jehly, než aby bohatý vešel do Božího království.“

0 1
možnosti
VF

I Vy mi téměř kařdý den něco připomínáte, ale to už jsem Vám psal dříve.

Přeji Vám příjemný den.

1 0
možnosti
SS

Dobrý den.Vaše příspěvky mě téměř každý den dělají velikou radost.Děkuji.

2 0
možnosti
VF

To mne těší.

Přeji krásný den.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3333
  • Celková karma 30,57
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.