Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Existují neustálé náležitosti, které jsou vedle nás. Byly, jsou a budou. Mnozí jsou ochuzeni tím, že se s tím poznáním celý život míjí. Je to dobře vidět i na dětech, kde zdá se, vše chce svůj čas. Sebelepší dikce, předání moudrosti je v jisté fázi skoro zbytečné - Jako by člověk sděloval slepému krásy barev - hluchému malebnost tóniny ...Např., své rodiče jsem plně pochopil až v okamžiku, kdy jsem se stal sám rodičem. Následně ty pojmy !

Osamění - Asi vrchol zmaru - Hrůza, poznání své zbytečnosti ....

Samota - Dobrá věc :-) , dočasný klid od dětí s poznáním, že rodiče neleze ponechat v situaci osamění .... Je dobré, být chvíli sám ...

2 0
možnosti
  • Počet článků 3334
  • Celková karma 30,24
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.