Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P70e49t22r 53Ř66e82h22a

19. 12. 2016 7:33

Ahoj Vlastíku já jsem zase v dětství ztratil schopnost těšit se když jsem se moc těšil na narození sourozence a ona druhý den zemřela Byl jsem moc smutný a abych tomu předešel vždy jsem si řekl že se nesmím těšit až jsem si to vypěstoval

0 0
možnosti

H86a44n73a 44Š27e34d21á

18. 12. 2016 13:17

Vlastiku,jestli to,že jsi ztratil schopnost pláče jak říkáš, nebude spíše tím,že z Tebe vyrostl pořádný chlap,a chlapi přece nepláčou..... Poznala jsem to,když jsem po umělém přechodu ztrácela mužský hormon a vlivem ženského hormonu a jsem byla furt naměkko. ;-)

Ale skvělý článek,opravdu!!!!

0 1
možnosti
Foto

Vlivem přechodu (klimakteria), ať už nastoupí kdykoliv a jakkoliv, neztrácíte mužský hormon, ale ženské hormony estrogeny, gestageny). Je tomu tedy přesně opačně, než píšete.

Testosteron vzniká ve varlatech. To ovšem neznamená, že by žena testosteron neměla. Má ho, neboť se vytváří také v nadledvinách (což jsou malé žlázy nacházející se na horním pólu ledvin), a to jak u žen, tak u můžů.

Problémy způsobené klimakteriem lze mírnit podáváním estrogenů (=ženské hormony). Testosteron by Vám opravdu nepomohl.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS