Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

H69a34n66a 91Š93e75d90á

18. 12. 2016 13:17

Vlastiku,jestli to,že jsi ztratil schopnost pláče jak říkáš, nebude spíše tím,že z Tebe vyrostl pořádný chlap,a chlapi přece nepláčou..... Poznala jsem to,když jsem po umělém přechodu ztrácela mužský hormon a vlivem ženského hormonu a jsem byla furt naměkko. ;-)

Ale skvělý článek,opravdu!!!!

0 1
možnosti
Foto

Vlivem přechodu (klimakteria), ať už nastoupí kdykoliv a jakkoliv, neztrácíte mužský hormon, ale ženské hormony estrogeny, gestageny). Je tomu tedy přesně opačně, než píšete.

Testosteron vzniká ve varlatech. To ovšem neznamená, že by žena testosteron neměla. Má ho, neboť se vytváří také v nadledvinách (což jsou malé žlázy nacházející se na horním pólu ledvin), a to jak u žen, tak u můžů.

Problémy způsobené klimakteriem lze mírnit podáváním estrogenů (=ženské hormony). Testosteron by Vám opravdu nepomohl.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3334
  • Celková karma 30,38
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.