Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pokud rozdělujete žití s bohem a žití bez boha, tak to naznačuje že ten bůh je jen ve vaší hlavě. Pokud by bůh opravdu existoval tak bychom s ním žili všichni.

1 1
možnosti
VF

Bůh dává člověku svobodu, aby žil buď s ním, nebo bez něj.

Je to stejne, jako s manželstvím. Mohu žít se ženou, nebo bez ní, bez toho, že bych popíral, že existuje.

Díky za Váš názor. Přeji Vám krásný den.

1 0
možnosti
FS

Nemám nic proti věřícím, naštěstí je to dnes jen a jen jejich věc. Ale i když jsem ateista, tak navštěvuji kostely, dokonce i pár kázání jsem v létě slyšel. A jednoznačně se utvrzuji v tom, že soustavné vzývání víry, hlasitá modlení atd. jsou jen a jen něco jako vymývání mozků. Pro normálně vzdělaného, normálně myslícího a normálně si vydělávajícího na živobytí člověka dnešní doby jsou to nelogicky poskládána souvětí. Jaksi bez hlavy a paty, bez důvodů a bez důkazů. Snad ani ten Nový zákon není poskládán z tak nelogicky na sobě navazujících bezobsažných vět, zvolání, přání a přechodů k jiným myšlenkám. Byl jsem minulý týden na jižní Moravě na pohřbu a pečlivě jsem sledoval projev faráře. To kdyby se sepsalo na papír a důkladně několikrát přečetlo, tak by se musel stydět on sám i pan Duka. Byly to samé výkřiky: "Ó Pane, dej mně poznat tvoji lásku", "Ó Pane, otevři mně své srdce " "Ó Pane veď mě celým mým životem" atd. atd. - tak sakra ať už mu to ten Pán Bůh udělá! A takto, pane Furste, vnímám i ten váš článek. Prostě on ten Pán Bůh není a překvapení v životě vám přinesou jen a jen lidé (a někdy přírodní živly).

1 1
možnosti
VF

Ano, já nemůžu dokázat, že Bůh existuje, a Vy zase, že neexistuje. Vy věříte, že neexistuje, já že ano.

No a moje články jsou pro ty, kteří to vidí podobně jako já.

Přeji Vám příjemný večer.

1 0
možnosti
  • Počet článků 3331
  • Celková karma 30,95
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.