Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Miloš Zeman spí v klenotnici, pak mu zase nejde klíčem otočit. Zase je zdařilý ve shromádění 34 milionů Kč na svou NEkampaň. Tož já nevím, o Vánocích jsem s dcerou vložil do kostelní kasy 1.000 Kč, jako vzpomínku na svého dědu. S úctou, dojatě i poseděl v jeho Živno lavici. Miloš, zase ani na pohřby nechodí , kolik vložil do kasičky on, to netuším. I ve svém věku se dal na Kug - fu ! Tu kope do Peroutků , tam zase do vlků. Jsem zmaten, asi nejsem státotvorný ! ... :-)

0 0
možnosti
Foto

Vy často kážete o lásce Boží, a pak obhajujete člověka, ze kterého zloba a nenávist doslova teče. Vaše kázání jsou pokrytecká, a takový by sluha Boží být neměl.

1 0
možnosti
JS

Možná jste si toho nevšimla, ale smysl článku pana Fürsta je, že má rád své blízké, a to bez ohledu na to, koho ti lidé volí. V tom textu je poselství, abychom nepřenesli ono "rozdělení", které pozorujeme ve společnosti, také do svých rodin. Jeho text je velice pozitivní a nevidím na něm nic pokryteckého.

0 0
možnosti
Foto

Vám lze poradit jen jedno: modlete se k Pánu Bohu!

0 0
možnosti

Pěkné, pane Fuerste.

(zaujal mě Váš teorém, že lidé volí podle svých představ o sobě samých a mají snahu o sebezdokonalení - volí "šlechtice", aby se sami stali aspoň trochu šlechetnějšími. Koresponduje to s /vulgárně řečeno/ von Hayekem -lidé se chovají podle obecné PŘEDSTAV toho, co je správné ... )

0 0
možnosti
VE

Taky jsem měla v plánu nejít ale asi půjdu. Zemanovské zlo odejde spolu se Zemanem a v nejhorším půjde max. o nějakou ostudu. Dopady Drahoše můžou pociťovat i další generace (arabské a černošské no-go zóny , to že budeme splácet dluhy předlužených jižních zemí - viz poslední blog Šichtařové... )

4 0
možnosti

Nějak Vám nerozumím - mohla byste naznačit jasněji, které možnosti dáte přednost?

1 0
možnosti
  • Počet článků 3331
  • Celková karma 30,94
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.